Første icsi, tankerne flyver rundt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
3 svar
3 synes godt om
1. juni 2017

Mhp04

Hej alle  

Er i gang med vores første icsi forsøg og fik i mandags sat et flot 4-cellet æg op. Første dag symptomer efter æu og i går aftes begyndte lidt jag. I løbet af i dag, er jeg begyndt at få noget der minder om begyndende mens smerter (3 dage siden ægget blev lagt op). Og mærker også lidt i lænden. 

Vil bare høre om der er andre end mig, der har det sådan? Syntes det er lidt tungt og prøver ikke at tænke negativt. Og der er jo laaang tid til bp. 

Er lidt nysgerrig da jeg ikke har prøvet det før  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

C85

Jeg havde mange jag/niv og følelse af at menstruationen var på vej. Sådan havde jeg det fra et par dage efter ægoplægning til et par uger efter blodprøve. Jeg følte en masse ting, som alt sammen kunne være tegn på graviditet eller bivirkninger fra Lutinus, som jeg tog. Jeg var ved at blive sindssyg til sidst, syntes det var så hårdt, at jeg slet ikke kunne stole på min egen krops signaler i tiden efter. Havde været igennem flere iui'er forinden, hvor jeg heller ikke kunne stole på min krop, men icsi var klart hårdere at gå igennem.

Jeg var heldigvis gravid, det eneste tegn jeg havde - som jeg ikke tidligere havde oplevet, var at mine bryster var blevet større. 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Imaong

Mhp04 skriver:

Hej alle  

Er i gang med vores første icsi forsøg og fik i mandags sat et flot 4-cellet æg op. Første dag symptomer efter æu og i går aftes begyndte lidt jag. I løbet af i dag, er jeg begyndt at få noget der minder om begyndende mens smerter (3 dage siden ægget blev lagt op). Og mærker også lidt i lænden. 

Vil bare høre om der er andre end mig, der har det sådan? Syntes det er lidt tungt og prøver ikke at tænke negativt. Og der er jo laaang tid til bp. 

Er lidt nysgerrig da jeg ikke har prøvet det før  

Med vores datter som var et 4 cellet æg kan jeg ikk rigtigt huske symptomerne men denne gang dog med fryse æg fik jeg kraftige mens smerter efter et par dage og det var hele dagen var sikker på min mens kom, men det gjorde den ikk tog så også crinone. Det eneste symptom jeg ikk kunne forstå var jeg var tørstig 24/7 og vidste at det gjorde crinone ikk og ja jeg er gravid igen. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Mhp04

Imaong skriver:

Med vores datter som var et 4 cellet æg kan jeg ikk rigtigt huske symptomerne men denne gang dog med fryse æg fik jeg kraftige mens smerter efter et par dage og det var hele dagen var sikker på min mens kom, men det gjorde den ikk tog så også crinone. Det eneste symptom jeg ikk kunne forstå var jeg var tørstig 24/7 og vidste at det gjorde crinone ikk og ja jeg er gravid igen. 

Som dagene gik, kom oppustetheden igen og de sidste dage inden bp havde jeg nogen symptomer som jeg ikke forbinde til Lutinus pillerne. Fik i går svar på bp og skal til scanning den 30. 

Helt surrealisisk og så i første forsøg og efter 3 års ventetid tak for jeres svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.