Har været inde til scanning i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Mormilla

Efter to små blødninger og et lavt hcg var jeg lidt nervøs så lægen synes at det ville være godt med en scanning...

Det gik super godt!!! Så vores dejlig lille spire og så den`s hjerte banke det var bare super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Valle81

Mormilla skriver:

Efter to små blødninger og et lavt hcg var jeg lidt nervøs så lægen synes at det ville være godt med en scanning...

Det gik super godt!!! Så vores dejlig lille spire og så den`s hjerte banke det var bare super

Hjertelig tillykke:0) Det er jo helt fantastisk.

Skønt og dejligt betryggende:0)

Har selv været igennem 2 SA, så ved hvor bekymret man bliver, når man pludselig bløder

Knus

Christina, som nu er gravid 17+3

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Ihh hvor dejlig, jeg var osse super glad for alle mine ekstra scanningen, selvom det var rigtig modbydelig at vi begge to hvade det som vi hvade...

uuuh hvor langt er du ved at være henne nu?

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

Ihh hvor dejlig, jeg var osse super glad for alle mine ekstra scanningen, selvom det var rigtig modbydelig at vi begge to hvade det som vi hvade...

uuuh hvor langt er du ved at være henne nu?

Ja det er dejligt med en scanning når man ikke er så tryg!!!

Hvis de går efter min mens er jeg 8 uger men måske er jeg kun de 7 uger de kunne ikke helt sige det fordi den stadig er så lille....

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Ja det er dejligt med en scanning når man ikke er så tryg!!!

Hvis de går efter min mens er jeg 8 uger men måske er jeg kun de 7 uger de kunne ikke helt sige det fordi den stadig er så lille....

Uhhh det er jo super nyt så.

jeg blev osse sat en uge tilbage med nicklas min første termin var d. 28 maj og den blev så rykket til d. 5 juni men ham ville jo ikke ud trods alle de dumme veer, så føste d. 13 kom han jo til verden ved hjælp. tænk hvis jeg ikke hvade tvunget dem til at sætte mig igang så hvad han jo ligget derinde endnu. nøj hvor ville han være blevet tung at slæbe rund på

Anmeld

9. oktober 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

Uhhh det er jo super nyt så.

jeg blev osse sat en uge tilbage med nicklas min første termin var d. 28 maj og den blev så rykket til d. 5 juni men ham ville jo ikke ud trods alle de dumme veer, så føste d. 13 kom han jo til verden ved hjælp. tænk hvis jeg ikke hvade tvunget dem til at sætte mig igang så hvad han jo ligget derinde endnu. nøj hvor ville han være blevet tung at slæbe rund på

Ja så ville du ha været meget tyk lige nu hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.