Stork vs. Odder (endnu en om barnevogne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.124 visninger
7 svar
5 synes godt om
31. maj 2017

Buller4321

er der nogle af jer, som vil fortælle om jeres erfaring  (både gode og dårlige) med Odder zip eller stork barnevognen? 

Jeg var helt sikker på at jeg skulle have en Odder denne gang, men manden hælder mest til en Stork. 

Både ønskebørn og babylam, mener selvfølgelig at deres barnevogn er bedste kvalitet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2017

Augustmama

Helt sikkert stork. :-) 
Der er gratis indstilling hver halve år. 
De har en kundeservice der er helt i top. (hvor vi kun har haft dårlig erfaring med babysam)
Stork er en fantastisk vogn, vi har den. 
Et stilrent design, god fjedring, ikke alle mulige dele der er sat sammen som kan gå i stykker.
Man får hvad man betaler for og mer til. 
stor udluftning. 
det er mega rart at dæknet er med lynlås, så falder det aldrig på jorden. 

God at køre med. den drejer som en drøm fordi den er så let, der skal ikke trykkes ned i styret for at dreje som man skal på odder og emmaljunga. 

Vi var i hvertfald ikke i tvivl da vi stod med valget om en odder eller en stork. 

Anmeld Citér

1. juni 2017

FrkC

Jeg elsker vores Odder zip :) Den er flot, nem at slå sammen og kan være i min konebil (Peugeot 208) uden at kassen skal slåes sammen .. den er lækker at køre med og den er nem 'at have med i byen' ... 

Anmeld Citér

1. juni 2017

NCB89

Vi havde en Odder på x-dream stel til vores første, og vi skal helt sikkert have den nu her til vores nummer to.
Den er god at køre med, pakke sammen så den næsten intet fylder og uden problemer kan være i langt de fleste biler. Derudover er det en af de pæneste barnevogne syntes jeg, men nu er jeg helt ikke til at det bliver for "fancy"

Anmeld Citér

1. juni 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Buller4321 skriver:

er der nogle af jer, som vil fortælle om jeres erfaring  (både gode og dårlige) med Odder zip eller stork barnevognen? 

Jeg var helt sikker på at jeg skulle have en Odder denne gang, men manden hælder mest til en Stork. 

Både ønskebørn og babylam, mener selvfølgelig at deres barnevogn er bedste kvalitet. 

Odder Odder Odder - jeg ville ALDRIG vælge andet.

Vi brugte vores hver eneste dag i 6 år til vores to børn. Vores drenge sove middagssøvn i den hver dag, vi har gået kilometervis på brosten, i sand, vand mm. Den været slæbt ind og ud af biler - og fly - i skilifte osv. osv. OG da vi solgte den sidste sommer var den stort set som ny!

Udover at kvaliteten er uovertruffen så synes jeg KLART at det er den smukkeste vogn på markedet. Så klassisk og fin.

Anmeld Citér

1. juni 2017

Buller4321

Dejligt ingen af jer har noget negativt at sige om begge vogne 

Jeg må vist bare i tænkeboks

tak for svar 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mortiltobanditter

Jeg vil til hver en tid vælge Odder Zip. Vi købte vores i Babysam Tilst, hvor vi bare har den BEDSTE erfaring fra. Der er tilknyttet en Odder-mand, Jacob - Og han sørger bare for alt! 

Vi havde et problem med forlæderet, (den røde ting i lynlåsen, som de er gået fra igen), og der har aldrig nogen sinde været et problem. Derudover fortalte han mig, at selvom garatien udløb, skulle man ikke tøve med at kontakte dem eller stille spørgsmål. 

Derudover syntes jeg, at Stork er meget tyk i stoffet (vi kiggede lidt på den). Det er selvfølgelig super fedt om vinteren, men ikke om sommeren. Odder Zip'en er nærmest alt for nem at slå sammen og fylder jo INGENTING, når man skiller den helt ad. Vi var fem mennesker i en bil til Sverige med barnevogn og julegaver med hjem, det var intet problem at have barnevognen med! 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Mortiltobanditter

Og så er der selvfølgelig den geniale løsning med forlæderet og lynlåsen, som jeg aldrig nogensinde ville kunne undvære!! Total fortaler på Odderen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.