Reagensglasbefrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2017

HappyOne

Hej alle.

Endelig efter 2 1/2 års ventetid kan vi starte vores behandling. Jeg skal kontakte sygehuset når min menstruation begynder, og hvor jeg dog glæder mig 

Jeg har gået meget med tanken omkring udtagning, gør det ondt? 

Nogle der har fået lavet reagensglasbefrugtning som vil fortælle lidt omkring hvor lang tid der gik før der kom baby ud af det og om der er nogle ting der gjirde ondt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2017

grinny

Altså jeg vil ikke lyve og sige at det ikke gør ondt at få taget æg ud MEN det gjorde overhovedet ikke så ondt som jeg troede det ville gøre 

Efter 4 IUI forsøg gik vi videre til IVF jeg fik modnet 5 æg på hormonerne, 3 blev taget ud, 1 blev befrugtet og det ene æg er Aya idag så i første IVF forsøg blev jeg gravid 

Anmeld Citér

30. maj 2017

(august)

Jeg var i icsi behandling og jeg synes der gjorde ret ondt, men fik også taget mellem 15-20 æg ud pr gang, så det tog sin tid. 

Hos os to det 13 mdr med 7 ægoplægninger i alt. 3 forsøg med friske æg og 4 forsøg med fryse æg. 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Musen85

Vi har også fået reagensglas behandling 

Frygtede virkelig det værste med ægudtagning, men gik derfra med følelsen "var det bare det"  jeg mærkede kun at det strammede, når de stak ind for at suge æggene ud.. Men det er simpelthen så forskelligt fra person til person  men syntes ikke det er noget du skal være nervøs før, man får smertestillende, som virker yderst effektiv 

Jeg fik 8 æg ud, 4 blev befrugtet og 1 sat op.. Jeg er gravid  i uge 19 nu 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Babybee

Jeg blev gravid i første IVF forsøg, og er nu 26+6 ...

mht ægudtagning så havde jeg virkelig også frygtet det.. var såååå bange for det.. men fik en beroligende pille inden og det hjalp lidt på nerverne.. derudover mærkede jeg slet slet ikke når de stak, hverken da bedøvelsen blev lagt eller da de stak ind for at suge ud.. der var kun et tidspunkt hvor jeg synes det gjorde lidt ondt, fordi de lige måtte rode lidt "oppe i en hjørne" hvor et par folikler havde gemt sig.

jeg fik 13 folikler ud, hvor der var æg i 11, heraf blev 7 befrugtet. 3 klarede den til blastocyster dvs vi har 2 i fryseren :-) ❤️

Anmeld Citér

30. maj 2017

FrkC

Her lykkedes det i første hug .. fik taget 23 æg ud, det gjorde ikke som sådan ondt .. det nev lidt, men ikke i nærheden af hvad jeg havde frygtet :) Pøj pøj ...

Anmeld Citér

30. maj 2017

C85

Jeg syntes slet ikke det gjorde ondt, men som en anden også skriver er smerte jo individuelt. Jeg forberedte mig mentalt på, at det ville gøre voldsomt ondt, for jeg havde læst masser historier på nettet, men da det kom til stykket blev jeg meget positivt overrasket.

Jeg fik 6 æg ud, kun 3 var modne nok og de blev befrugtet. Ét klarede sig til at blive et flot blastocyst æg, som blev lagt op og jeg er nu gravid 17+5.  Første forsøg med icsi og havde forinden været igennem 4 iui'er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.