Godt hårbånd (til sport)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2017

hautecouture

Hej!

Jeg har en ret lang page - men stadig for kort til, at hele håret kan samles i en hestehale. Derfor mangler jeg (til fodbold og løb) et hårbånd som kan holde det løse hår væk fra hovedet?! Har prøvet lidt forskellige (billige slags), men de glider op konstant  - så er der nogle der kan anbefale et hårbånd der rent faktisk bliver siddende når man er aktiv? (Jeg har ret "glat" hår - meget fint og Skandinavisk)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2017

Bak

hautecouture skriver:

Hej!

Jeg har en ret lang page - men stadig for kort til, at hele håret kan samles i en hestehale. Derfor mangler jeg (til fodbold og løb) et hårbånd som kan holde det løse hår væk fra hovedet?! Har prøvet lidt forskellige (billige slags), men de glider op konstant  - så er der nogle der kan anbefale et hårbånd der rent faktisk bliver siddende når man er aktiv? (Jeg har ret "glat" hår - meget fint og Skandinavisk)

Da jeg havde samme "problem" brugte jeg en masse hårnåle. Det var det bedste, jeg kunne finde... men mit hår er så ret tykt, så måske det gør en forskel.

Anmeld Citér

29. maj 2017

Lenchick

Min 18-årige søn med semilangt og tykt hår bruger Nike Swoosh frotté pandebånd når han spiller fodbold og til idræt på gymnasiet. De holder og bliver vasket efter hver træning. Han har et sort og et hvidt, men de findes i flere farver. Dem kan vi anbefale  https://sportmaster.dk/nike/tilbehoer/pandebaand?gclid=CjwKEAjwja_JBRD8idHpxaz0t3wSJAB4rXW5t-QE462V7kVW589OswwJuNOIqAVx4y9va99LnwGsLhoCab3w_wcB

Anmeld Citér

29. maj 2017

Lenchick

hautecouture skriver:

Hej!

Glemte at citere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.