Reducering af kønslæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg er en kvinde på 23 år, som er utrolig ked af mine indre kønslæber og har egentlig været det siden jeg var teenager. 

Fødte for snart 4 år siden, og de er bestemt ikke blevet pænere af dette. Det går mig både fysisk og psykisk på, da de mange gange er generende ved samleje (vil ikke vise ham mig selv dernede selvom vi har været sammen i 5 år), når jeg cykler, ja selv når jeg sidder på bestemte måder. 

Jeg vil super gerne hører, om nogen af jer har fået reduceret de indre kønslæber? Kontakter jeg min egen læge, og skal jeg selv betale for indgrebet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

Anonym

Kan kun sige at jeg har det på samme måde, men endnu ikke har valgt at gøre noget ved det. Jeg forsøger at lade være at tænke over det sådan psykisk, men fysisk er de stadig ret generende.. 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan kun sige at jeg har det på samme måde, men endnu ikke har valgt at gøre noget ved det. Jeg forsøger at lade være at tænke over det sådan psykisk, men fysisk er de stadig ret generende.. 

Jeg har heller ikke tænkt på at få gjort noget ved det, før nu. Men alligevel vil jeg gerne vente til jeg har født de børn jeg skal. 

Jeg føler bare, at det vil gøre mit liv bedre på så mange måder, hvis de blev reduceret. 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym

Jeg har fået mine reduceret på Herlev hospital på det offentliges regning fordi de var til stor fysisk gene. Jeg havde ofte sår på dem og smeter når jeg cyklede og gik i bukser. Men mine var meget store. De er stadig store men nu er de normalt store og ikke dumbo ører det klapper i takt med jeg går 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym

Så vidt jeg er informeret så laver de ikke indgrebet på det offentliges regning med mindre de er MEGET større end gennemsnittet. Jeg synes selv mine er store og generer ofte ved samleje og sætter sig fast i mine trusser og og bliver klemt når jeg cykler og sådan, men jeg kunne ikke få nogen hjælp overhovedet, fik bare at vide at jeg selv var med til at forværre situationen ved at fjerne mine intimhår. Jeg forstod ikke hvad hun mente med det, og gik lidt skuffet derfra. Har siden kigget lidt på at få det gjort for egen regning og det koster 12000, hvilket egentligt ikke er så meget som jeg gik og troede. 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har fået mine reduceret på Herlev hospital på det offentliges regning fordi de var til stor fysisk gene. Jeg havde ofte sår på dem og smeter når jeg cyklede og gik i bukser. Men mine var meget store. De er stadig store men nu er de normalt store og ikke dumbo ører det klapper i takt med jeg går 

Kontaktede du egen læge med det, og blev henvist den vej? Hvor ondt gjorde det efterfølgende? 

Undskyld for de mange spørgsmål  

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym

Jeg har også få reduceret mine. Jeg fik skåret ca. 1,5 cm. af hver. 

Min læge henviste mig til forundersøgelse på sygehuset og derfra gik det nemt. 

En enkelt sygeplejerske prøvede at skræmme mig ved, at sige at mine skamlæber blev som bakker og at jeg ville miste en masse følelse. 

Jeg har i dag ganske pæne skamlæber, som man ikke kan se er opereret. 

Jeg er rigtig glad for, at jeg fik det gjort. Men det er en smertefuld tid efterfølgende 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kontaktede du egen læge med det, og blev henvist den vej? Hvor ondt gjorde det efterfølgende? 

Undskyld for de mange spørgsmål  

Ja jeg kontaktede egen læge. Det Sved ret meget i to uger efter men syntes ikke det var så slemt. Men skulle tisse med vand ligesom efter man har født. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.