Nysgerrig, vil i gætte kønnet? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
8 svar
5 synes godt om
28. maj 2017

Louiisee

Hej med jer �� 

Jeg var til en trivsels skanning idag 12+2, og har selv meget svært ved at finde ud af alle de teorier, jeg syntes jeg kan se både pige og dreng �� Nogle som vil gætte? 

Skal til kønsscanning om 14 dage ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

AnoMom

Louiisee skriver:

Hej med jer �� 

Jeg var til en trivsels skanning idag 12+2, og har selv meget svært ved at finde ud af alle de teorier, jeg syntes jeg kan se både pige og dreng �� Nogle som vil gætte? 

Skal til kønsscanning om 14 dage ��

Tror det er en pige

Anmeld Citér

28. maj 2017

Louiisee

AnoMom skriver:

Tror det er en pige

Tak for svar må jeg høre hvad der gør at du tror det? Bare så jeg evt. Kan blive lidt klogere selv

Anmeld Citér

28. maj 2017

AnoMom

Louiisee skriver:

Tak for svar må jeg høre hvad der gør at du tror det? Bare så jeg evt. Kan blive lidt klogere selv

Den tap der er nede ved benene synes jeg peger mere ned end op hvilket plejer være tegn på pige

Anmeld Citér

28. maj 2017

Louiisee

AnoMom skriver:

Den tap der er nede ved benene synes jeg peger mere ned end op hvilket plejer være tegn på pige

Okay, tak  håber at du har ret, så har vi nemlig en af hver  men det vigtigste er dog at bebs er sund og rask 

Anmeld Citér

28. maj 2017

AnoMom

Louiisee skriver:

Okay, tak  håber at du har ret, så har vi nemlig en af hver  men det vigtigste er dog at bebs er sund og rask 

Nemlig. Vigtigst af alt er sundhed. Men forstår skal udemærket ønsket/håbet om et bestemt køn

Anmeld Citér

28. maj 2017

Louiisee

AnoMom skriver:

Nemlig. Vigtigst af alt er sundhed. Men forstår skal udemærket ønsket/håbet om et bestemt køn

Præcis  lige et sidste spørgsmål. 

Har også fået et billede mellem benene, hvor der ikke umiddelbart er nogen tap at se.. 

Ved du om man ville kunne se tappen mellem benene på nuværende tidspunkt, hvis det var en lille dreng? 

Anmeld Citér

28. maj 2017

AnoMom

Louiisee skriver:

Præcis  lige et sidste spørgsmål. 

Har også fået et billede mellem benene, hvor der ikke umiddelbart er nogen tap at se.. 

Ved du om man ville kunne se tappen mellem benene på nuværende tidspunkt, hvis det var en lille dreng? 

Nej der må jeg være der svar skyldig.  

jeg fik også billede mellem benene til NF og var sikker på det var en pige. Jeg fik en dreng

Anmeld Citér

28. maj 2017

AnoMom

Det her er mit Nf billede 12+? (Husker det ikk præcis) 

så kan du jo prøve at sammenligne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.