Er der andre 1. Gangsmødre fra Svendborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
4 svar
3 synes godt om
27. maj 2017

Christina R

Ja som overskriften lyder, så vil jeg høre om der findes andre herinde fra Svendborg eller tæt på?

jeg mangler nogle gange at kunne mødes med en eller to, hvor man bare kan snakke om alt mellem himmel og jord- især ifht. alt det nye der sker når man pludselig er blevet mor for første gang. 

Jeg selv blev mor til en pige for ca. 5 mdr. siden. 

Kunne være rart at mødes med nogle engang imellem til lidt hygge  

Mvh

Christina

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

NRO

Hej Christina! 

Er du ikke med i en mødregruppe eller lign.? I Svendborg tilbydes der da så vidt jeg ved altid en mødregruppe i forbindelse med graviditet osv.?  

Men! Hvor gammel er du, hvad laver ud over barsel osv.? Tænker, at du kunne fortælle lidt om dig selv?  

Anmeld Citér

29. maj 2017

Christina R

NRO skriver:

Hej Christina! 

Er du ikke med i en mødregruppe eller lign.? I Svendborg tilbydes der da så vidt jeg ved altid en mødregruppe i forbindelse med graviditet osv.?  

Men! Hvor gammel er du, hvad laver ud over barsel osv.? Tænker, at du kunne fortælle lidt om dig selv?  

Jeg har været i mødregruppe, men følte ikke lige at det var det rigtige på det tidspunkt. Det var også primært fleregangsfødende der var i den gruppe. Ikke at det som sådan gjorde noget, jeg manglede måske bare at snakke med nogle der var lige dér hvor jeg var  ( ved ikke om det giver mening )

Jeg er 32 år gammel, og når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som medhjælper i en børnehave. Bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 13 år.

Mvh

Christina

Anmeld Citér

29. maj 2017

NRO

Christina R skriver:

Jeg har været i mødregruppe, men følte ikke lige at det var det rigtige på det tidspunkt. Det var også primært fleregangsfødende der var i den gruppe. Ikke at det som sådan gjorde noget, jeg manglede måske bare at snakke med nogle der var lige dér hvor jeg var  ( ved ikke om det giver mening )

Jeg er 32 år gammel, og når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som medhjælper i en børnehave. Bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 13 år.

Mvh

Christina

Okey, jamen det kan jeg godt sætte mig ind i. Man er aldrig rigtigt samme sted som førstegangsmor i blandt mødre med flere børn  

Jeg kan lige skrive en privat besked til dig ! 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Rsjp

Jeg er godt nok ikke førstegangs, men jeg håber det går. 

Jeg kunne godt være interesseret i at mødes en dag, jeg bor selv i Svendborg. Du må meget gerne skrive til mig. 

Jeg er 27 år og arbejder på et plejehjem ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.