Okay...
for noget tid siden fik jeg lavet fine lyse striber ved frisøren. (Jeg har lysebrunt hår) - nu havde jeg så fået en grim udgroning samt vi har nået en årstid hvor solen altid bleger mit hår meget. De to ting, sammenholdt med min frisørs kommentar om, at mit hår "tog så flot i mod blegningen" gjorde at jeg for nogle dage siden tænkte at jeg da saaaagtens selv kunne blege mit hår. Så jeg købte et produkt fra Loreal, som eftersigende kunneblege lysebrunt hår. Mine lyse striber blev lysere, men mit eget hår blev en form for lys orange (oh skræk og ve) - jeg har en silvershampoo/anti yellow/lilla shampoo fra da jeg fik lavede striber og gav håret en omgang da jeg var i bad. Det hjalp ikke. To dage efter købte jeg så et nyt produkt (denne gang fra schwartzkopf - det skulle ikke være så hårdt for håret og jeg tænkte at det meste farvepigment jo var trukket ud allerede) - det hjalp ikke en fløjtende fis, udover at jeg nu sidder med TOTALT platinblonde/hvide striber i noget lidt brun/orange hår
- så derfor; ville I turde at give håret en omgang mere med den lilla shampoo (hvor det får lov at trække længe) - eller tror I, at de meget lyse lokker evt vil blive lilla?! 
(Jeg har bestilt en såkaldt farvebombe fra Revlon (1002) og vil også gerne høre, om nogle har erfaringer med den?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér