Vil gerne tabe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. maj 2017

Blop2

Jeg vil rigtig gerne igang med et halv stort vægttab, men jeg kommer bare aldrig ordentlig igang og undskyldningerne er der massere af.

Var før med i en gruppe lavet på Facebook, hvor folk lå gode ideer op til mad, spørgsmål, vejetråd og bare hvor man kunne bakke hinanden op.

den gruppe døde vist ud, men er der nogen der er med en sådan en gruppe? Det skal ikke være sense og alt det det, mere hvor det er privat personer??

på forhånd tak ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2017

BigHope13

Blop2 skriver:

Jeg vil rigtig gerne igang med et halv stort vægttab, men jeg kommer bare aldrig ordentlig igang og undskyldningerne er der massere af.

Var før med i en gruppe lavet på Facebook, hvor folk lå gode ideer op til mad, spørgsmål, vejetråd og bare hvor man kunne bakke hinanden op.

den gruppe døde vist ud, men er der nogen der er med en sådan en gruppe? Det skal ikke være sense og alt det det, mere hvor det er privat personer??

på forhånd tak ��

Jeg vil utrolig gerne være med i en gruppe hvor man kan ligge billeder op fra sin motion samt dele inspiration og opskrifter til mad osv����.. Jeg er lige nu gravid og har termin om 14 dage. Så det måske ikke det helt voldsomme jeg deltager med lige pt og den første stykke tid. Men jeg er en meget stor pige med alt for højt bmi og en gang pco og dårlig ryg oveni.. Så jeg skal bare få lavet om på mit liv denne barsel og få indkørt nogle nye vaner og redskaber til at lette både mit liv og et vægttab.

Så jeg er all in������������

Anmeld Citér

27. maj 2017

sandramor

Blop2 skriver:

på forhånd tak ��

Ellers prøv sense på Facebook.... suuuuper fantastisk gruppe hvor man altid kan få hjælp og støtte 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Blop2

28. maj 2017

Mamalou

Jeg vil også anbefale Sense, både FB gruppen og selve "kuren". Jeg har god erfaring med at spise efter principperne. Det er nemt specielt fordi der ikke skal tælles kalorier eller laves en masse specielt mad. Min søster har på trods af stoftskiftesygdom tabt næsten 20 kg. Det er helt sikkert de principper jeg vil vende tilbage til efter endt graviditet  

Anmeld Citér

28. maj 2017

Blop2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.