alletiders julegave til famillien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

nevfaniel

ja så er jeg gravid efter 2 års prøve tid jubii !!
og vi vil ikke fortælle det til nogen før til jul så det bliver deres store julegave i år hehe............ er der andere der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

tumle81

Nej for jeg er ikke lige blevet gravid i den tid

Min bror og hans kone fortalte det dog en gang til jul, og det var bare SÅ hyggeligt

God fornøjelse med gaven

Knus Kathrina 37+2

Anmeld

8. oktober 2009

LMM

Hej.. ville bare lige sige at jeg synes at det er en super god ide  det bliver en jul man aldrig glemmer

Anmeld

8. oktober 2009

lonemus

Begge mine graviditere fortalte vi familien i december måned, så jeg har prøvet det lidt..vi kunne dog ikke vente til d. 24

Anmeld

8. oktober 2009

Hjaltesmor

ja, for jeg testede positiv d. 25. december, så det var en julegave til os selv.
Vores bedsteforældre fik en nytårsgave hver, som var en billederamme med teksten:

I kan ikke med det samme
Fyldet få til denne ramme
Men til august næste år
I et dugfrisk billede får
For storken den vil komme
Inden sommeren er omme

Den tekst blev så efterhånden skiftet ud med scanningsbilleder og i dag sidder et billede af vores søn i hver af rammerne hos vores 3 sæt forældre.

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Signeb skriver:

ja, for jeg testede positiv d. 25. december, så det var en julegave til os selv.
Vores bedsteforældre fik en nytårsgave hver, som var en billederamme med teksten:

I kan ikke med det samme
Fyldet få til denne ramme
Men til august næste år
I et dugfrisk billede får
For storken den vil komme
Inden sommeren er omme

Den tekst blev så efterhånden skiftet ud med scanningsbilleder og i dag sidder et billede af vores søn i hver af rammerne hos vores 3 sæt forældre.

Ihh hvor fint   Supersød ide!!!

Vi gav alle vores forældre en lille gavepose hver med en hvid sut i, og fastbundet med silkebånd var et kort hvorpå der stod "Hej bedstefar / mormor / farmor og farfar! Vil du komme til min fødselsdag ca. 8. maj 2010? Kh Baby (efternavn)

Der gik lige et par sekunder før de fattede noget som helst...

Anmeld

8. oktober 2009

Mist

nevfaniel skriver:

og vi vil ikke fortælle det til nogen før til jul så det bliver deres store julegave i år hehe............ er der andere der har prøvet det ?

Nej har ikke prøvet og fortælle det op til jul, men da jeg har termin d. 26. december kan man vist godt kalde det lidt en julegave til familien at der kommer en lille ny omkring juleaften.

Anmeld

8. oktober 2009

Misjelle

nevfaniel skriver:

hehe nææh jeg havde også store forstilinger om hvornår det skulle siges, men kunne slet ikke holde på det. Vi havde også prøvet over 2 år før det lykkedes, så jeg var ikke til at skyde igennem .

Jeg ville faktisk have ventet en uge med at fortælle det til min mand på hans fødselsdag, men der gik nøjagtig 2 timer så kunne jeg simpelthen ikke holde på det mere .

Stort tillykke til jer .

Anmeld

8. oktober 2009

nevfaniel

intil vider er der ingen der ved det udover et par venner men de har lovet at holde tæt

Anmeld

8. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

nevfaniel skriver:

JAAA jeg teste positiv den 1 dec så min datters fmilie holde vi jul med så de fik det afvide den 24 dec.. + billede...
..
Med min søn var det lidt svært for blev gravid i maj og føde den 24 jan så de gik det afvide i løbe af maj/juni(sommer der)...

Mega tillykke med graviditen
Mvh Henriette 29+2/29+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.