MommyX2 skriver:
Jeg har også mange slemme bivirkninger. 
Vi har også været igang siden Oktober. Vi har prøvet 3 IUI forsøg uden hormoner og kun ægløsningssprøjten. Af ægløsningssprøjten fik jeg en lille smule kvalme og så en rigtig slem hovedpine hver gang. Min mave bliver også oppustet/hævet og jeg får hedeslag mange gang.. Jeg får ikke slør for øjnene men jeg bliver ret ør i hovedet.
Nu er vi igang med 3 forsøg med hormoner og der har bivirkningerne været endnu værre. Slemme kramper, stik og jag samt alle de tidligere bivirkninger dobbelt op. Min krop har ikke følt som sig selv, og der er nærmest den ene bivirkning efter den anden. Føler med dig 
Jeg har ingen problemer med fertilitet, men det tager alligevel sin tid at blive gravid. Jeg har fået gennemskyllet mine æggestokke og det viste også god passage. 
Held og lykke med jeres forsøg denne gang
Vi kunne jo være tvillinger
Ja synes at bivirkningerne forværres for gang til gang ...det har bare at virke denne gang
Vi fejler heller ikke noget min mand har to i forvejen og alle tal osv er som det skal være ....
det handler også for mig, mest om at det skal påvirker mit humør og dag, og det er jo så halvdelen af ens cyklus hvor man ikke føler sig på toppen ... Jeg har det normalt rigtig godt fra ægløsning og til et par dage før mens skal komme, du ved højt humør og god energi ...men ikke med de her B....' S
jeg ved jeg er skabt til at få børn, jeg har siden min lillebror blev født, da jeg var 7 år, vist at det var en af mine kald her i livet .. jeg elsker min bonus børn men jeg vil også gerne prøve 
Planen for os er at starte på de hormoner som man skal tage hver dag, sammen med ægløsnings sprøjten og lutinus også, hvis denne her gang ikke virker (men det gør den!!!!) .... stikkes hver dag haha, det skal nok blive et godt forløb hen over sommer med ferier og festivaler 

skriv gerne hvis der sker noget i din situation - jeg synes det er rart med en der også er nogle ting igennem... jeg gider ikke høre på "når du mindst venter det" udtrykket fra andre 
Håber for jer den er der for jer meget snart!!
kram