termin gruppe i juni 2010 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

alidy

wedell skriver:

hejsa.

Jeg er sat til 1. juni. Hyggeligt .-) jeg skal til scnning idag fordi jeg er total bekymtret. det er alle det ved jeg godt, men sidst jeg var gravid endte det med MA i uge 12. Og i denne uge er min kvalme forsvundet og alle symptomer aftagende synes jeg, så er lidt bekymret fro MA igen. Men håber på det bedste så jeg kan følges med jer :-)

Knus Rikke

Håber alt er vel. Havde selv en SA (Spontan Abort) i 11+3 sidst, så jeg er også meget obs på alt...

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

metra84

Dejligt at høre fra nogle der lige så langt.... Jeg havde en rigtig øv dag i går, har nok været lidt for hård ved mig selv.

Havde en del smerter, og lidt plet blødning. Men er heldigvis stoppet igen, så håber bare det var en advarelse...

kram

7-5

Anmeld

19. oktober 2009

Kaufie

Dejligt at høre fra nogle der lige så langt.... Jeg havde en rigtig øv dag i går, har nok været lidt for hård ved mig selv.

Havde en del smerter, og lidt plet blødning. Men er heldigvis stoppet igen, så håber bare det var en advarelse...

kram

7-5

Det lyder som mig - havde lidt brunt udflåd i aftes og igen her til morgen - men ikke mere end det - ingen frisk blod.

Men puuuuh, jeg håber godt nok også det bare er et bristet blodkar, eller hvad det nu er lægerne siger.

Jeg skal til 1. lægebesøg på onsdag, så hvis ikke jeg bløder mere i dag, så afventer jeg situationen og håber på en snarlig scanning.

Mette 8+6

Anmeld

26. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hej

Jeg er sat til 21 juni 2010

Anmeld

27. oktober 2009

Sophia'smor

Jeg er sat til den 3/6-2010

Anmeld

27. oktober 2009

Millepus

Jeg hoerer vist ogsaa til her efter mit chok hos laegen i gaar.

Jeg var ved laegen for at faa en scanning pga jeg troede jeg havde en cyste, da jeg har bloedt den sidste maaned og har haft smerter i underlivet. Saa det var nok et chok da jeg fik at vide at jeg venter mig.

Jeg blev ud fra scanningen sat til den. 20 juni, men jeg tror selv at det er naermere den 13. juni

Camilla

Anmeld

13. januar 2010

fridolina

er sat til den 10.06.10 synes det er en dejlig dato.. ihvertfald meget nem at huske.

Anmeld

24. maj 2010

Millzi

Jeg har termin d. 10.06.2010 

Anmeld

26. maj 2010

Risen

Jeg er sat til den 28/06 .. Så lige på nippet til at være 3 kvartal.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.