Rengøring af flasker inden fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
3 svar
5 synes godt om
24. maj 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg har termin om 19 dage med vores nummer 2. Jeg har allerede bestemt at han, skal være flaskebarn. Så jeg vil gerne have flaskerne klar, men er det for tidligt at rengøre dem? Hvad tænker I? 

(Og nej det kan ikke diskuteres med amning)

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. maj 2017

AnoMom

Sprit25 skriver:

Jeg har termin om 19 dage med vores nummer 2. Jeg har allerede bestemt at han, skal være flaskebarn. Så jeg vil gerne have flaskerne klar, men er det for tidligt at rengøre dem? Hvad tænker I? 

Jeg tænker at du godt kan rengøre dem nu og når du så har født så bare lige giv dem en hurtig overhældning med kogt vand så de lige får en hurtig skoldning.

Anmeld Citér

24. maj 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen
Sprit25 skriver:

Jeg vil give samme svar som du har fået.. 

tænker at du kan overveje at købe nye suttehoveder (hvis du ikke allerede har gjort det). 

Jeg fandt i hvert fald ud af med min nr 2 at de suttehoveder jeg havde fra sidst var blevet godt møre  

Anmeld Citér

24. maj 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Bissen skriver:

Jeg vil give samme svar som du har fået.. 

tænker at du kan overveje at købe nye suttehoveder (hvis du ikke allerede har gjort det). 

Jeg fandt i hvert fald ud af med min nr 2 at de suttehoveder jeg havde fra sidst var blevet godt møre  

Har købt nye. Smed de andre ud da hun stoppede med flaske

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.