Føde på Herlev men høre til Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2017

Anonym trådstarter

Er her nogen som ikke automatisk er tilknyttet Herlev hospital men Hvidovre, som har ønsket Herlev.

- og er det muligt at vælge Herlev? Ved min sidste graviditet blev jeg afvist og henvist til Hvidovre da der ikke var plads.. nogen som ved hvorn det står til derude nu??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2017

Stivdie

Som udgangspunkt har du frit sygehusvalg inden for region hovedstaden. Om der så er plads på Herlev ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Thea14

Jeg blev afvist i det omvendte scenarie. Hører til Herlev men ville gerne føde på Hvidovre grundet beliggenheden. Jeg fik at vide at alle steder i region hovedstaden er så booket for tiden, at det er ret svært at få lov at føde på et andet end hvor man hører til.

Men det skader jo ikke at forsøge at søge om det. Det har jo også noget at gøre med hvor mange der har termin omkring samme tid som dig. - du kan jo højst få et nej  

Anmeld Citér

24. maj 2017

(august)

Jeg hører til Hillerød, Nordsjællands hospital, men fik lov at føde på riget, hvis der var plads den dag jeg skulle føde. Gik til alle kontroller på Hillerød og havde så udskrifter af alle papirer med mig så jeg havde dem hjemme hvis og når jeg gik i fødsel. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Katia Juul Skovgaard

Anonym skriver:

Er her nogen som ikke automatisk er tilknyttet Herlev hospital men Hvidovre, som har ønsket Herlev.

- og er det muligt at vælge Herlev? Ved min sidste graviditet blev jeg afvist og henvist til Hvidovre da der ikke var plads.. nogen som ved hvorn det står til derude nu??

Hej med dig
Jeg hører til Hvidovre, men ønskede Herlev og det fik jeg lov til
Min læge sagde det var værre den anden vej, da Hvidovre er så presset.

Jeg håber det lykkedes for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.