Emmaljunga big star supreme i Polo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2017

Wheelybug

Hej piger

Jeg har set mig varm på en Emmaljunga big star supreme med drejehjul. Hvad har I af erfaringer med denne model i en mindre bil, i dette tilfælde en Polo?  Jeg tænker, at stellet kan foldes sammen og ligge i bagagerummet, mens barnevognskassen evt kan stå på bagsædet? Alternativt ligge det ene bagsæde ned..

Alle råd og erfaringer modtages med kyshånd 

Hilsen fra en forvirret førstegangsgravid- og barnevognskøber

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

Os&lilledig

JL87 skriver:

Hej piger

Jeg har set mig varm på en Emmaljunga big star supreme med drejehjul. Hvad har I af erfaringer med denne model i en mindre bil, i dette tilfælde en Polo?  Jeg tænker, at stellet kan foldes sammen og ligge i bagagerummet, mens barnevognskassen evt kan stå på bagsædet? Alternativt ligge det ene bagsæde ned..

Tag endelig ud i butikken og få lov at prøv  i bilen. Vi kan dårligt have den i vores Citroën c3 

Anmeld Citér

22. maj 2017

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi havde en polo før og det var næsten umuligt. Kun 1 mdr. Heldigvis. Nu har vi en Ford Focus stationcar og der kan vores være. Tag ud og se og prøve med bilen. 

Anmeld Citér

22. maj 2017

AnoMom

JL87 skriver:

Hej piger

Den kan KUN være i min Chevrolet spark hvis begge sæder bagi er lagt ned og sønnen er på forsædet. så der er ikke plads til evt ekstra medlem udover fører 

Anmeld Citér

22. maj 2017

MM00

Hej piger

Først vil jeg sige for dit barn sikkerheds skyld så køb en barnevogn der ikke skal være på bagsædet. Køb evt et stativ til at hænge bagpå til stellet 

Den burde kunne være i en polo, se den her video https://www.google.dk/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DmSLNr66ij9E&ved=0ahUKEwij__qRp4TUAhUJKVAKHRG9BGIQtwIIGzAA&usg=AFQjCNEwXaJeTuzS-IFGnydJoiwr1plSjw

Anmeld Citér

22. maj 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kunne vores i vores gamle model af aygo. 

Ingen luksus benplads til de voksne. Men gik fint ( bilen er jo økonomisk)    ;-) 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Wheelybug

Ja det er da rigtigt, at det er dumt med barnevognskassen (eller andet) på bagsædet, hvis der skulle ske noget  det må vi hellere undgå! 

Åhh den video hjalp på min beslutning. Nu tror jeg godt at jeg tør satse -vi taler desuden om vi skal anskaffe en større bil, men hvis vi ikke gør, skal barnevognen helst kunne være i poloen  jeg læste også lige at selve barnevognskassen kan klappes sammen, det var jeg ikke klar over, smart!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.