Hej med jer 
jeg har 2 børn, jeg er ikke længere sammen med faren, og vi har en 7/7 ordning.
Han har haft det meget med at rejse i samværsperioden, og kun sagt det til mig lige inden, hvor jeg så har måttet aflyse mine aftaler fordi han skulle afsted.
Det har været alt fra en weekend til 3 uger han har været væk. Og selvom jeg brokkede mig allerede fra første gang det skete, så blev det aldrig bedre.
Nu er han så begyndt at få alle mulige til at passe børnene i hans uge, hvis han arbejder skævt, eller skal til fødselsdag hos kæresten/kærestens familie etc.
Sidst var det afdøde oldemors gamle veninde der skulle passe dem, hun er ikke helt klar i hovedet og jeg blev ked af det og sagde jeg ikke ville have hun skulle passe dem, for de kender hende heller ikke ordentligt.
Han sagde til mig at jeg kunne være helt rolig, det skulle ikke ske igen fordi hun var "helt gak" ifølge ham selv. (Har det på skrift)
Mine børn kommer så hjem og fortæller, at hun igen har passet dem. Far havde først spurgt mig dagen før, om jeg kunne passe dem, men eftersom han var så sent ude, så havde jeg planer.
Har taget snakken med ham igen i dag om, at jeg ikke synes det er Ok, og at det er grimt at han lyver overfor mig. Han blev bare arrig, og sagde at jeg ikke skulle blande mig når han havde dem, og at jeg jo alligevel aldrig kunne hjælpe ham, hvilket er direkte løgn. Han spørger ofte dagen før, og jeg har jo også et liv når jeg ikke har børnene, og laver aftaler. Kan ikke holde ugen fri for hans skyld, så styrer han jo mit liv, men det hør ondt, at det ender med at gå ud over børnene.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med nogen gode råd, for er virkelig splittet lige nu.