Rødme i lysken (voksen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2017

Anonym trådstarter

Hey de damer. 

Jeg har fået et problem som er meget smertefuldt. Det drejer sig om at jeg er blevet helt rød og hævet samt lidt væskende i lysken (lidt som når små børn bliver røde). Jeg har aldrig haft dette problem før og lige meget hvad jeg gør så hjælper det bare ikke.  

Andre som har prøvet dette?  Og som ved hvad jeg kan gøre ved det?  

Ligger på sofaen med spredte stænger og beder til det går væk.   Det skal siges jeg er overvægtig men på trods af dette er det aldrig noget jeg før har haft problemer med. 

Det er muligt at svare anonymt.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hey de damer. 

Jeg har fået et problem som er meget smertefuldt. Det drejer sig om at jeg er blevet helt rød og hævet samt lidt væskende i lysken (lidt som når små børn bliver røde). Jeg har aldrig haft dette problem før og lige meget hvad jeg gør så hjælper det bare ikke.  

Andre som har prøvet dette?  Og som ved hvad jeg kan gøre ved det?  

Ligger på sofaen med spredte stænger og beder til det går væk.   Det skal siges jeg er overvægtig men på trods af dette er det aldrig noget jeg før har haft problemer med. 

Det er muligt at svare anonymt.  

Jeg har aldrig selv prøvet det. Men hvis det er rødme ligesom røde ble numser så vil jeg anbefale dig at købe noget inityol salve. Det er utrolig effektivt mod røde numser. Så tænker det også kan hjælpe i lysken 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har aldrig selv prøvet det. Men hvis det er rødme ligesom røde ble numser så vil jeg anbefale dig at købe noget inityol salve. Det er utrolig effektivt mod røde numser. Så tænker det også kan hjælpe i lysken 

Tusind tak  det vil jeg klart prøve,  alt er et forsøg værd.  

Anmeld Citér

20. maj 2017

Carina:-)

Synes du skal smutte forbi lægen - tænker det kan være svamp og der skal du lige have noget evt på recept

Under alle omstændigheder er det meget rart af fagfolk lige ser på det når noget ikke er som det plejer .

Anmeld Citér

20. maj 2017

Anonym

For mig luder det som svamp. Som en anden foreslår en tur forbi lægen og ellers køb brentan creme. Det er i håndkøb mod svamp. Inotyol hjælper mod rødme ikke svamp. Og hvis det klør og er lidt væskende er det typisk svamp. 

Anmeld Citér

20. maj 2017

FrkC

Jeg synes også det lyder som en svampeinfektion. .. Jeg ville tage på apoteket oh købe brentan ... Hvis ikke du er tryg ved det så giv vagtlægen et kald :) 

Anmeld Citér

20. maj 2017

B&J

Jeg vil også sige svamp. Så

en smut til lægen og hvis det ikke er det så er spray zibksalve super godt fordi det tager det røde ligger tyndt lag.

ellers er det vigtigt man vasker sig godt og tørre sig godt og efter man var svedt lidt så i bad og især når du er overvægtig har selv prøvet det

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym

Nu kan jeg ikke helt regne ud, hvordan det ser ud ud fra det, som du beskriver.. men min første tanke var, om du mon havde fået betændelse i en lymfe i lysken. Da bliver det nemlig ømt og rødt og hævet i området. Hvis det er det, skal du måske have penicillin. Det kunne også være noget mere uskyldigt som et indgroet hår, der er blevet lidt irriteret, eller noget af det, som de andre har nævnt. Jeg ville tage en tur forbi lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.