Andre med blødning i livmoderen under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. maj

StinePingvin

Profilbillede for StinePingvin

Jeg er omkring midt uge 5 og fik i går konstateret en lille blødning i livmoderen. Beskeden var, at jeg skal holde mig i ro, for hvis det går helt galt, trækker blødningen fosteret med ud.

Jeg håber, det snart går væk - og jeg er ærligt talt ved at dø af skræk!

Andre, der har prøvet det samme?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. maj

CC79

Profilbillede for CC79
Mor til 4

Ja i min sidste graviditet blødte jeg fra uge 10-15 pga blødning i livmoderen (hæmatom). Blev sygemeldt i 14 dage og alt gik fint og jeg holdte mig i ro. Støvsugning, indkøb mv hjalp manden med. Ved nf-skanning var det svundet ind og ved md-skanningen i uge 20 var hæmatomet helt væk. Men jeg var også skrækslagen. Så håber du kommer igennem det og oftest går det godt sagde jordemoderen til mig. Men man er jo bange alligevel. De bedste ønsker til dig.

Anmeld Citér

19. maj

StinePingvin

CC79 skriver:

Ja i min sidste graviditet blødte jeg fra uge 10-15 pga blødning i livmoderen (hæmatom). Blev sygemeldt i 14 dage og alt gik fint og jeg holdte mig i ro. Støvsugning, indkøb mv hjalp manden med. Ved nf-skanning var det svundet ind og ved md-skanningen i uge 20 var hæmatomet helt væk. Men jeg var også skrækslagen. Så håber du kommer igennem det og oftest går det godt sagde jordemoderen til mig. Men man er jo bange alligevel. De bedste ønsker til dig.

Tusind tak for din historie. Den bringer håb 

Anmeld Citér

19. maj

Iby1210

Profilbillede for Iby1210

Jeg blødte også i graviditeten,fra uge 10-11,men desværre gik det galt og jeg mistede det kan selvfølgelig gå begge veje-men du bliver nødt til at tage det med ro,for du kan hverken gør til eller fra. Ønsker dig alt det bedste 

Anmeld Citér

19. maj

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
StinePingvin skriver:

Jeg er omkring midt uge 5 og fik i går konstateret en lille blødning i livmoderen. Beskeden var, at jeg skal holde mig i ro, for hvis det går helt galt, trækker blødningen fosteret med ud.

Jeg håber, det snart går væk - og jeg er ærligt talt ved at dø af skræk!

Andre, der har prøvet det samme?

Jeg har ikke selv prøvet det. Men min bedste veninde blødte også i uge 10-15 stykker kraftigt og blev sygemeldt og skulle holde sig i fuldstændig ro. 

Hun fødte i uge 30

Anmeld Citér

19. maj

Mamalu

Profilbillede for Mamalu

Jeg blødte også da jeg var 14 uger henne og fik besked på jeg sku tage den meget med ro. Så her var det også manden der tog sig af husarbejde, indkøb osv. Blødningen stoppede først omkr uge 20 og jeg fødte en sund og rask dreng omkr min termin. Men jeg ka virkelig godt forstå dig. Det er det man frygter aller mest. Så du må tage den med ro, ik bære på tunge ting og få slappet af så meget som muligt. Det ska lige siges jeg var sengeliggende i de uger til blødningen stoppede. Ønsker dig al held og lykke og krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

19. maj

StinePingvin

Tak, piger. Den er desværre gal nu igen 

Jeg tror snart ikke på det mere 

Anmeld Citér

20. maj

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
StinePingvin skriver:

Tak, piger. Den er desværre gal nu igen 

Jeg tror snart ikke på det mere 

Læg dig ned gå kun på toilet..

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.