Når barnet holdes udenfor

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

986 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj

Anonym trådstarter

hva gør mand nå ens barn holdes ude for de sociale arrangementer fordi barnet forældre og at andet barns forælde ikke kan sammen ??! 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. maj

nielsen80

Profilbillede for nielsen80
Anonym skriver:

hva gør mand nå ens barn holdes ude for de sociale arrangementer fordi barnet forældre og at andet barns forælde ikke kan sammen ??! 

Man inkluderer selvfølgelig barnet på trods af de voksnes kontroverser. Heri ligger jeg i mit svar, at der er tale om sociale arrangementer med andre børn fra skole eller lign. Hvis det er familiefester vi snakker, tror jeg, situationen nok skal uddybes lidt mere, før jeg så sort/hvidt siger "inkluder"

Anmeld Citér

18. maj

Supergirl

Profilbillede for Supergirl
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvilke arrangementer ? Med klasse eller legeaftaler?

Og er det kun det forældrepar der gør det? 

Men jeg ville da helt sikkert tagen en snak med de forældre. Man bør være så voksen at det ikke gå udover børnene.

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

forældrene kan ikke udstå hinanden 

men det ene par holder det andet barn udenfor i arrangement - eller det må deltage på særlige præmisser som de opsætter 

Anmeld Citér

19. maj

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

men det ene par holder det andet barn udenfor i arrangement - eller det må deltage på særlige præmisser som de opsætter 

Stadigvæk er du nødt til at præcisere hvilken type arrangementer og i hvilket regi, det omhandler. Det er meget svært at svare på, hvad du kan gøre, når vi slet ikke kender sammenhængen. 

Anmeld Citér

19. maj

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er enig med de andre, i at der mangler lidt flere informationer.

Men er det ting der forhår gennem skole/SFO osv, så ska det tages op med lære pæd osv.

Jeg vil mene at de ting er offenlige, og vælger man ik at invitere det ene barn feks pga stridigheder i forældre gruppen, så må man jo meldt ud, at self bliver alle inviteret. Så må forældrene vælge om deres barn ska med eller ej. Men alle ska inviteres! Vh Stine 

Anmeld Citér

20. maj

Årgangs Mor

Profilbillede for Årgangs Mor
Foto
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Anonym skriver:

Jeg synes også der mangler info 

hvad er relationerne, er det i skole, bh, en fritidsklub. Er det i familien. Bliver barnet holdt udenfor, og i hvilke sammenhænge? 

Anmeld Citér

20. maj

Frk.S

Profilbillede for Frk.S
Nu mor til de tre dejligste piger. Freja, Sofie & Julie - jeg elsker jer!

Måske du kan uddybe situationen lidt.

Men umiddelbart tænker jeg at forældrene skal se at blive voksne, og ikke lade deres stridigheder gå ud over deres børn. 

Anmeld Citér

20. maj

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Anonym skriver:

Så kommunikerer de voksne - måske de to af forældrene, som snakker bedst sammen.

Svaret er altid kommunikation - og tit at sluge kameler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.