Hvor meget tjener du som (anæstesi)sygeplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.240 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2017

Anonym trådstarter

Hejsa,

Jeg overvejer at læse til sygeplejerske, og derefter videreuddanne mig til anæstesisygeplejerske, men noget som holder mig tilbage er, at man konstant hører hvor dårlig lønnen er. Jeg kender ingen som er sygeplejersker, og jeg synes at mine søgninger på nettet forvirrer mig mere end de hjælper mig - så derfor spørger jeg herinde, hvor jeg ofte oplever, at folk er søde til at svare

Hvor meget tjener du som sygeplejerske? Og har du videreuddannet dig til anæstesisygeplejerske, og i såfald, hvad ligger din løn på? Vigtigt at vide er også hvor mange timer i ugen du arbejder, og om det er dag/aften/nat eller blandede vagter? Hvis blandede, hvor mange dag- kontra aften/nattevagter har du da? Jeg er enlig mor til 2 og forsøger også at regne ud, om jeg kan få det til at hænge sammen med børnene, da en sygeplejerske jo næsten uanset hvor man får job henne skal arbejde på alle tidspunkter af døgnet.

Jeg har givet jer mulighed for at svare anonymt, det tænker jeg nogle ville have lyst til, nu det handler om økonomi  

Vh. L 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2017

Anonym

Jeg er sygeplejerske uden specialuddannelse .. jeg arbejder på en intensiv afd i region Nord med en basisløn på godt 23000,- før skat uden tillæg .. Jeg blev færdig i 2014 og er derfor stadig på laveste løntrin .. Jeg arbejder i blandede vagter med ca 8-10 vagter (aften eller nat) på en 4 ugers plan .. jeg er på 37 timer/ugen .. Jeg får ca udbetalt 17000,- pr måned i runde tal med mine tillæg .. lønnen er ikke prangende, men jeg elsker mit arbejde og kunne ikke forestille mig at lave andet .. jeg har en drøm om videreudd indenfor intensiv eller anlstesiologisk sygepleje .. 

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym

Min søster arbejder som sygeplejerske i psykiatrien og har en løn på 18-21.000 efter skat. 

Hun er fuldtidsansat i aftenvagt og har overarbejdstimer, aftentillæg, ekstravagter, osv. 

Min kollega, som har arbejdet som anestæsi sygeplejerske havde omkr. 25-28.000 udbetalt afhængigt af hvor mange vagter hun havde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.