Hejsa,
Jeg overvejer at læse til sygeplejerske, og derefter videreuddanne mig til anæstesisygeplejerske, men noget som holder mig tilbage er, at man konstant hører hvor dårlig lønnen er. Jeg kender ingen som er sygeplejersker, og jeg synes at mine søgninger på nettet forvirrer mig mere end de hjælper mig - så derfor spørger jeg herinde, hvor jeg ofte oplever, at folk er søde til at svare 
Hvor meget tjener du som sygeplejerske? Og har du videreuddannet dig til anæstesisygeplejerske, og i såfald, hvad ligger din løn på? Vigtigt at vide er også hvor mange timer i ugen du arbejder, og om det er dag/aften/nat eller blandede vagter? Hvis blandede, hvor mange dag- kontra aften/nattevagter har du da? Jeg er enlig mor til 2 og forsøger også at regne ud, om jeg kan få det til at hænge sammen med børnene, da en sygeplejerske jo næsten uanset hvor man får job henne skal arbejde på alle tidspunkter af døgnet.
Jeg har givet jer mulighed for at svare anonymt, det tænker jeg nogle ville have lyst til, nu det handler om økonomi
Vh. L
Anmeld
Citér