Gode opskrifter med kyllingefileter søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
5 synes godt om
17. maj 2017

Troldemommi

Jeg søger ny inspiration med kyllingefileter, syntes altid jeg gør det samme med dem, så hvis i har nye forslag så kom endelig med dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

ESV

Troldemommi skriver:

Jeg søger ny inspiration med kyllingefileter, syntes altid jeg gør det samme med dem, så hvis i har nye forslag så kom endelig med dem 

Har du kigget på viskalspise.dk der er rigtig mange lækre opskrifter 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Aristocats

Kopieret fra en tidligere tråd 

Steg kyllingen på panden med de krydderier du kan lide. Skær ud i tynde skiver når det er stegt

Blend avocado, salt, peber, cayennepeber, limesaft og en lille smule frisk basilikum sammen i en foodprocessor så det bliver til en creme/pesto

Bland avocadocremen med spelt spaghetti sammen med kyllingen. Lidt frisk limesaft over og eventuelt revet parmesan eller feta du laver til krummer i hånden. Hertil en sidesalat med mango skåret i tern, granatæblekerner og æble

Anmeld Citér

17. maj 2017

karisima

Når vi skal synde lidt så laver jeg nuggets 

Anmeld Citér

18. maj 2017

MiniMe2005

Ceasar salad med kylling (stegt på panden med timian og rosemarin og skåret i skiver). Kan peppes op med hjemmelavede croutoner og blåbær.

Anmeld Citér

18. maj 2017

Troldemommi

ESV skriver:

Har du kigget på viskalspise.dk der er rigtig mange lækre opskrifter 

Nej den side kender jeg ikke, den må undersøges, tak for tippet 

Anmeld Citér

18. maj 2017

Troldemommi

Aristocats skriver:

Kopieret fra en tidligere tråd 

Steg kyllingen på panden med de krydderier du kan lide. Skær ud i tynde skiver når det er stegt

Blend avocado, salt, peber, cayennepeber, limesaft og en lille smule frisk basilikum sammen i en foodprocessor så det bliver til en creme/pesto

Bland avocadocremen med spelt spaghetti sammen med kyllingen. Lidt frisk limesaft over og eventuelt revet parmesan eller feta du laver til krummer i hånden. Hertil en sidesalat med mango skåret i tern, granatæblekerner og æble

Det lyder lækkert, den må afprøves 

Anmeld Citér

18. maj 2017

Troldemommi

karisima skriver:

Når vi skal synde lidt så laver jeg nuggets 

Nuggets er en af de ting jeg allerede laver,  en det er faktisk længe siden vi sidst har fået det, måske her til weekenden, ungerne elsker dem jo 

Anmeld Citér

18. maj 2017

Troldemommi

MiniMe2005 skriver:

Ceasar salad med kylling (stegt på panden med timian og rosemarin og skåret i skiver). Kan peppes op med hjemmelavede croutoner og blåbær.

Det lyder lækkert, tak for tippet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.