13 måneder sover stadig ikke igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.647 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2017

Anonym trådstarter

godmorgen 

jeg håber på at få at vide at det her er helt normalt, min søn på 13 måneder sover stadig ikke igennem om natten, er det normalt i hans alder at de stadig ikke sover igennem - han vågner 1-2 gange hver nat og står altid tidligt op omkring kl 5. 

Har bare sådan brug for at hører om set er normalt ? Hvornår sovet jeres børn rigtig igennem ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

PernilleogLouis

Da han var 3 �� 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym

De sov først igennem da de var 3,5 år. Da de var 13 mdr skulle jeg være heldig vist jeg fik 6 timers afbrudt søvn.

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym

Min søn var omkring 3 år. 

Min datter var 5 år før hun sov igennem 

men nu sover de til gengæld begge super godt. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

godmorgen 

jeg håber på at få at vide at det her er helt normalt, min søn på 13 måneder sover stadig ikke igennem om natten, er det normalt i hans alder at de stadig ikke sover igennem - han vågner 1-2 gange hver nat og står altid tidligt op omkring kl 5. 

Har bare sådan brug for at hører om set er normalt ? Hvornår sovet jeres børn rigtig igennem ? 

Begge mine var 2 år da de vegyndte at sove igennem.  Og begge stod konsekvent op kl 5 (uanset hvad jeg prøvede)  Den ældste sover nu til 6.30. Det er han begyndt med da han var et sted mellem 3,5-4år. Den yngste som bliver tre om et par måneder vågner stadig ca kl 5. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Bb2015

Det er rigtigt hårdt at de ikke sover igennem, men nok i virkeligheden helt normalt de første 3 års tid. 
Vores på 2,2 sover heller ikke igennem. Vi har måske lige oplevet en hel nat 4-5 gange i alt.  Men på det seneste bliver det senere på natten, før han vågner. Ofte er det omkring kl. 5, han vågner, og det giver heldigvis flere sammenhængende timer. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

ErDetSnartNU

Det er (desværre) helt normalt. Vores søn på 1,5 sover stadig ikke igennem hver nat, og han kan vist alligevel betragtes som "en god sover". 

Frem med kaffen!

Anmeld Citér

17. maj 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn på 6 vågner hver nat og skal på wc. Men han vækker os ikke. Nogen gange skifter han lige retning og vælger og sove mellem mig og min mand istedet for at gå direkte ind på hans egen værelse. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

godmorgen 

Min dreng bliver 18 måneder nu her, og er først her den sidste måneds tid begyndt at sove rigtigt igennem. Det er så forskelligt fra barn til barn. Synes altid at alle andres sover igennem nærmest fra fødslen, så har også rådhørt mig, og fået at vide det var normalt. Det er forskelligt 

Anmeld Citér

17. maj 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Min søn på snart 13 måneder vågner også stadig et par gange om natten langt de fleste nætter. Det tror jeg er meget normalt. Han står også typisk op kl. 5.00 om morgenen. Mit indtryk er at børn er meget forskellige, og at det er meget forskelligt hvornår de sover igennem. Og selv når de gør, så kan der jo stadig være perioder med sygdom og tænder, hvor de ikke gør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.