Hvilket tøj får jeres børn på…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
10 svar
9 synes godt om
16. maj 2017

Christina R

…-i barnevognen når vejret er som idag: fugtigt men lunt?

jeg er 1.gangs mor til en pige på snart 5mdr og jeg synes jeg står med en evig usikkerhed ifht hvor meget tøj den lille skal have på:-)

jeg ved godt man kan mærke dem i nakken, men er sgu tit i tvivl alligevel. Hvilken hue kan i anbefale til vejret som det er nu, har i dyne eller tæppe på den lille i barnevognen osv. 

Fortsat en dejlig dag:-)

Mvh Christina

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2017

AnoMom

Christina R skriver:

…-i barnevognen når vejret er som idag: fugtigt men lunt?

jeg er 1.gangs mor til en pige på snart 5mdr og jeg synes jeg står med en evig usikkerhed ifht hvor meget tøj den lille skal have på:-)

jeg ved godt man kan mærke dem i nakken, men er sgu tit i tvivl alligevel. Hvilken hue kan i anbefale til vejret som det er nu, har i dyne eller tæppe på den lille i barnevognen osv. 

Fortsat en dejlig dag:-)

Mvh Christina

Havde min søn været på din datters alder havde han fået en fleecedragt på og en hjelm hue og en dyne

Anmeld Citér

16. maj 2017

MiniMe2005

Vores sover i voksi med sommerdyne. Han får bare body, bukser og strømper på og og så en tynd elefanthue i uld. 

I vuggestuen sover han ude i vogn med dyne. Der får han en ulddragt på over sit tøj, når han skal sove.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Aristocats

Jeg bruger også voksi med dyne og så en langærmet body, strømper og hue 

Anmeld Citér

16. maj 2017

NRO

Kan godt huske den tvivl ! Men udgangspunktet er jo at det er lunt, og netop fordi det er fugtigt så heller ikke for meget tøj - men gerne uld! Det er især fantastisk i fugtigt vejr. En tynd elefanthue, gerne i uld og så en uldcardigan og en god dyne. Det er det bedste for vores søn ��

Anmeld Citér

16. maj 2017

Aristocats

Og i forhold til hue så bruger jeg bare en kyse/hjelm-hue

Anmeld Citér

16. maj 2017

Christina R

AnoMom skriver:

Havde min søn været på din datters alder havde han fået en fleecedragt på og en hjelm hue og en dyne

Oki:-)

Anmeld Citér

16. maj 2017

Christina R

NRO skriver:

Kan godt huske den tvivl ! Men udgangspunktet er jo at det er lunt, og netop fordi det er fugtigt så heller ikke for meget tøj - men gerne uld! Det er især fantastisk i fugtigt vejr. En tynd elefanthue, gerne i uld og så en uldcardigan og en god dyne. Det er det bedste for vores søn ��

Skal lige siges hun er en utrolig varm pige:-)

Anmeld Citér

16. maj 2017

NRO

Christina R skriver:

Skal lige siges hun er en utrolig varm pige:-)

Så bare almindeligt tøj og en tynd elefanthue �� Min søn er også meget varm, men uld regulerer varme utroligt godt. Jeg troede også at han ville få det for varmt, men det er sjældent tilfældet ☺

Anmeld Citér

16. maj 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Her er min pige dog 1½ år hun bliver lagt ud i det tøj hun har på og en dyne det er alt alt for varmt med ekstra dragt på når der osse skal regnslag på 

Vis hun var 5 mdr ville jeg dog give en meget tynd bomuld hue på og så ikke andet 

Her må vi ofte ud og fjerne overlag og regnslaget når regnen ophøre de sidste par dage da hun vågner fordi hun har det  varmt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.