Tøs123 skriver:
Hej.
Jeg er gravid i uge 17. Jeg forstår bare ikke hvad der er galt med mig kan ikke kende mig selv. Jeg føler mig slet ikke glad er ked og trist hele tiden og ryger hurtigt op i det høje felt og bliver sur over bare det mindste får helt hjerte banken. Det går ud over min mand og vores datter på 5 år hvor jeg råber af hende bliver så ked af det bagefter og får lyst til at stor tude hvilket jeg stort set har lyst til konstant. 

Andre der har prøvet det? Ved bare slet ikke hvad der sker for mig snøøft. Jeg burde jo være glad har en dejlig familie og venter en lille ny.
Dine hormoner raser jo rundt i kroppen på dig, og alle.graviditeter er forskellige. Så trods du ikke oplevede disse følelser ved første graviditet, ja så er de ikke nødvendigvis de samme ved næste graviditet. ☺
Det er super træls for dig! Især fordi det går ud over din datter. Men jeg tænker at det er noget midlertidigt. Det er dog vigtigt at du forstår at det ikke nødvendigvis handler om reelle følelser, så at du ind i mellem råber af din datter dur bare ikke ☺ (er jeg klar over du allerede ved) det handler bare ikke rigtigt om dig.. det er noget med bare at bide det i sig. Men vent og se, det skal nok gå over igen ☺ Og endelig undgå at få dårlig samvittighed! Det er der ingen grund til.
Anmeld
Citér