Renée88 ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Ayasmor

Nogen der har hørt noget til hende siden igår, eller var der min noget med de plukveer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

Nogen der har hørt noget til hende siden igår, eller var der min noget med de plukveer???

Bare rolig!!! Jeg er her endnu og baby ligger stadig inde i maven uden tegn på at vil ud lige foreløbigt......

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ihhh - så kom dog i gang  

Vestøv afsted til dig!!!
Knus

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Bare rolig!!! Jeg er her endnu og baby ligger stadig inde i maven uden tegn på at vil ud lige foreløbigt......

Øv øv... Der må da snart ske noget...

Anmeld

8. oktober 2009

Maise

Renée88 skriver:

Tænkte også på dig i går aftes, og tænkte at du snart måtte være i fødsel. Hmm håber snart at det sker for dig

Anmeld

8. oktober 2009

Halbschön

Taak allesammen..

Håber virkelig også at der snart sker noget...

Anmeld

8. oktober 2009

Halbschön

Taak allesammen..

Anmeld

8. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

Taak allesammen..

ihh altså.. sikke en stædig lille bebs.. håber og håber snart at der sker noget..

Anmeld

8. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

ihh altså.. sikke en stædig lille bebs.. håber og håber snart at der sker noget..

Jaa, stædig det må du nok sige da..  Iiiih kom nu uuuuud! Jeg kan ikke helt finde ud af om der sker lidt eller om det bare er mig... Har flere og flere plukkeveer og synes de begynder at gøre en del ondt fortil og lidt i siderne.... Håber det er gode tegn...

Anmeld

8. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

Jaa, stædig det må du nok sige da..  Iiiih kom nu uuuuud! Jeg kan ikke helt finde ud af om der sker lidt eller om det bare er mig... Har flere og flere plukkeveer og synes de begynder at gøre en del ondt fortil og lidt i siderne.... Håber det er gode tegn...

åhh kan sagtens huske den forfærdelige ventetid  når man er over tid (gad vide hvem der har valgt at kalde det for den søde ventetid....en mand måske??)

Krydser fingrer for at det er nogle modningsveer du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.