Er der noget under opsejling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2017

mamatobe

Jeg har en underlig følelse i kroppen. Jeg synes, at jeg kan mærke at lille mus bevæger sig længere og længere ned i bækkenet. Det "kramper" og baby er meget aktiv. En gang i mellem kommer nogle menstruationssmerter og plukkeveer. Jeg har ikke haft det sådan før i dens mænge. Kan der være noget under opsejling tænker i? Jeg er 38+1 idag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

AnoMom

mamatobe skriver:

Jeg har en underlig følelse i kroppen. Jeg synes, at jeg kan mærke at lille mus bevæger sig længere og længere ned i bækkenet. Det "kramper" og baby er meget aktiv. En gang i mellem kommer nogle menstruationssmerter og plukkeveer. Jeg har ikke haft det sådan før i dens mænge. Kan der være noget under opsejling tænker i? Jeg er 38+1 idag

Det er kroppen der gør klar til fødslen. Sådan havde jeg det 2-3 uger før og hver dag frem til jeg gik i fødsel 40+1

Anmeld Citér

13. maj 2017

Stivdie

Hmm.. Jeg fødte i 37+5 og eneste optakt jeg havde var lidt uro i kroppen og plukkeveer, der trak lidt over skambenet og om i lænden hver 8-10 min. Havde ikke kunnet mærke dem før dagen inden fødslen  Måske er det tegn på snarlig fødsel, du oplever, måske er kroppen "bare" ved at gøre klar. Anyways, held og lykke, når du når dertil. Det er fedt at føde! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.