Hejsa.
Vi har en lille datter på snart 3 måneder.
Sagen er den at mormor er jaloux på farmor fordi hun ser baby mere.
Farmor er hjemmegående, mens mormor er dagplejemor. Jeg vil ikke besøge mormor i hverdagene når hun har børn både fordi hun jo er på job men også for at skåne min datter.
Vi kommer dog ofte lige forbi farmor da hun også bor tæt på hvor vi handler osv. Så hvis lillefisen er sur eller sulten kan vi hurtigt smutte forbi og få fodret mm.
Farmor og farfar kommer også oftere forbi hos os.
Så skete der det at farmor skulle passe min datter mens jeg var ved tandlæge og dette fik mormor nys om og så blev hun vældig jaloux og sur. Dette skete over sms og jeg vil rigtig gerne tage snakken personligt med hende men jeg skrev dog til hende de facts. Der gør at det var farmor der passede fordi hun er hjemmegående og jeg kan ikke vide om mormor står uden børn lige den dag jeg har brug for hjælp. Hun svarede aldrig og nu lader hun som ingenting.
Jeg bliver bare så sur når hun er sådan. Det kan hun ikke tillade sig, eller er det helt forkert? Skal siges vi har haft inviteret os selv på mad ved mormor og jeg har sagt hun bare skal sige til hvis der er en fridag og de er altid velkomne... Jeg bliver sindssyg for hun føler der skal holdes regnskab over hvor meget man ser hinanden... Er jeg helt ved siden af når jeg synes hun er forkert på den?
Anmeld
Citér