Gyyyylp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2017

C_C

Profilbillede for C_C

Hej 

min baby på 5 uger gylper rigtigt meget, og gør alt det jeg kan gøre for at afhjælpe det men det hjælper ikke. Kan fornemme hun har noget refluks hele tiden, hun synker tit og har altid lidt gylp i munden 

nogle der har prøvet rød elmebark? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. maj 2017

"Anarkisten"

Hej 

min baby på 5 uger gylper rigtigt meget, og gør alt det jeg kan gøre for at afhjælpe det men det hjælper ikke. Kan fornemme hun har noget refluks hele tiden, hun synker tit og har altid lidt gylp i munden 

nogle der har prøvet rød elmebark? 

Kender ikke elmebark, men har du overvejet Gaviscon? Et lægemiddel til refluks, som kan bruges fra børnene er helt spæd 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Beem82

Jeg vil overveje at skifte erstatning. Vi skiftede fra NAN HA til NAN Sensilac (mener jeg det var). Og min datters gylpen blev markant bedre.

Prøv at spørg din sp, hun har helt sikkert overblik over hvilke der er gode mod gylpen.

Jeg har ikke hørt om det tilskud du nævner i nogen af anbefalingerne eller fra andre mødre til gylpebørn og ville derfor heller ikke turde bruge det.

Anmeld Citér

10. maj 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Jeg kender heller ikke produktet, men begge mine piger holdt op med al gylperiet omkring 8 uger - Så det holder forhåbenlig nok op af sig selv snart 

Anmeld Citér

24. maj 2017

C_C

Profilbillede for C_C

Vi skiftede til gul allomin og bum næsten ingen gylp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.