Kort hår Styling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.869 visninger
17 svar
1 synes godt om
9. maj 2017

debbie19

Jeg er virkelig i vildrede angående mit hår.

jeg er pænt korthåret og havde faktisk bestilt et slør på udlandsk side til 28 kroner men den vil åbenbart først nå frem den 26 maj og skulle bruge den den 20 maj

nogle som er blevet gift som er korthåret for synes google er sparsom for de billeder den gir er ikke KORT hår.... 

kjolen er fundet  http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3138-cr

men hvad gør jeg med mit hår.

Nogle ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2017

klmf

debbie19 skriver:

Jeg er virkelig i vildrede angående mit hår.

jeg er pænt korthåret og havde faktisk bestilt et slør på udlandsk side til 28 kroner men den vil åbenbart først nå frem den 26 maj og skulle bruge den den 20 maj

nogle som er blevet gift som er korthåret for synes google er sparsom for de billeder den gir er ikke KORT hår.... 

kjolen er fundet  http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3138-cr

men hvad gør jeg med mit hår.

Nogle ideer?

Jeg fik det ordnet ved frisøren. Hun fønnede det op og satte det så flot med masser af lak, lignede i alt beskedenhed en million Kan kun anbefale at få det gjort ved frisøren så det ikke klasker.

Anmeld Citér

9. maj 2017

debbie19

klmf skriver:

Jeg fik det ordnet ved frisøren. Hun fønnede det op og satte det så flot med masser af lak, lignede i alt beskedenhed en million Kan kun anbefale at få det gjort ved frisøren så det ikke klasker.

blir ved frisøren da min kollega er frisør og har en salon på vores arbejde.. men havde du pynt eller slør på ?

Anmeld Citér

9. maj 2017

Billemyre

Nu ved jeg jo ikke hvor kort dit hår er, men hvis det er muligt, ville jeg fået lavet finger wave stilen  (De to nederste billeder.)

Den er super stilet og meget klassisk og kan nemt tilføres et smukt pandebånd, spænde eller hovedsmykke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. maj 2017

debbie19

Billemyre skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor kort dit hår er, men hvis det er muligt, ville jeg fået lavet finger wave stilen  (De to nederste billeder.)

Den er super stilet og meget klassisk og kan nemt tilføres et smukt pandebånd, spænde eller hovedsmykke 

Billed 4 er nok den der nærmer sig mest

Anmeld Citér

9. maj 2017

klmf

debbie19 skriver:

blir ved frisøren da min kollega er frisør og har en salon på vores arbejde.. men havde du pynt eller slør på ?

Nej, jeg er slet ikke til pynt. Havde en flot mørkeblå blondekjole på og så håret sat a la 50'er stil. Det ville også have gjort sig godt til en 'rigtig' brudekjole. Men det her var i kirken på en hverdag, ikke stor fest. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Mutti84

Jeg havde denne i håret i stedet for slør ❤

Anmeld Citér

10. maj 2017

Sabone

Jeg har meget kort hår - undercut i siderne. 

Jeg havde slør i. Blev klippet og farvet dagen før og satte det selv til brylluppet.. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

debbie19

Sabone skriver:

Jeg har meget kort hår - undercut i siderne. 

Jeg havde slør i. Blev klippet og farvet dagen før og satte det selv til brylluppet.. 

Sidder sløret på en kam?

Anmeld Citér

10. maj 2017

debbie19

Tak for jeres input

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.