Bor i Aalborg - fertilitetsklinik hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2017

Millamoar

Hej alle 

Min kæreste og jeg skal i gang med fertilitetsbehandling. Vi bor i Aalborg, og i vores udredning var vi hos Fauerskov her i Aalborg. Det er desværre den eneste fertilitetsklinik vi kan finde heroppe.

Jeg ønsker ikke at være i behandling hos Fauerskov, og vi har kigget på en klinik i Århus. Jeg synes dog det er meget kørsel i forhold til fravær på arbejdspladsen osv. 

Hvad har i andre gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2017

FrkC

Vi var i Skive .. bor dog kun en halv time fra Skive .. ved ikke hvor langt I har fra Aalborg, men kan klart anbefale stedet hvis det er :) 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Nielsen88

Millamoar skriver:

Hej alle 

Min kæreste og jeg skal i gang med fertilitetsbehandling. Vi bor i Aalborg, og i vores udredning var vi hos Fauerskov her i Aalborg. Det er desværre den eneste fertilitetsklinik vi kan finde heroppe.

Jeg ønsker ikke at være i behandling hos Fauerskov, og vi har kigget på en klinik i Århus. Jeg synes dog det er meget kørsel i forhold til fravær på arbejdspladsen osv. 

Hvad har i andre gjort? 

Der er også på Aalborg sygehus deres fertilitetsafdeling er på dronninglund sygehus, hvis det kan være gennem det offentlige

Anmeld Citér

8. maj 2017

An&Jo

Mener også at Morten ring som ligger i sundhedshuset ved siden af politigården har fertilitet hos ham  

han er pisse dygtig og den eneste gynækolog jeg bruger!

Har også været ved fauerskov et par gange, den ene gang på grund af myoser i underlivet, han kaldte mig hypokonder og bad mig komme over det! Så har jeg været ved fauerskov i følge med fertilitet efter en gul og her var han en del mere behagelig at have med at gøre, men han kunne ikke hjælpe mig

Anmeld Citér

8. maj 2017

Millamoar

An&Jo skriver:

Mener også at Morten ring som ligger i sundhedshuset ved siden af politigården har fertilitet hos ham  

han er pisse dygtig og den eneste gynækolog jeg bruger!

Har også været ved fauerskov et par gange, den ene gang på grund af myoser i underlivet, han kaldte mig hypokonder og bad mig komme over det! Så har jeg været ved fauerskov i følge med fertilitet efter en gul og her var han en del mere behagelig at have med at gøre, men han kunne ikke hjælpe mig

Jeg bryder mig meget lidt om ham 

Er Morten Ring også privat? Vi har nemlig en dreng sammen i forvejen og er uforklarlig barnløse her med nummer 2 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Millamoar

Nielsen88 skriver:

Der er også på Aalborg sygehus deres fertilitetsafdeling er på dronninglund sygehus, hvis det kan være gennem det offentlige

Det skal desværre være privat, da vi har en dreng sammen i forvejen og er uforklarlig barnløse her med nummer 2 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Millamoar

FrkC skriver:

Vi var i Skive .. bor dog kun en halv time fra Skive .. ved ikke hvor langt I har fra Aalborg, men kan klart anbefale stedet hvis det er :) 

Dejligt med gode anbefalinger  Det er dog hurtigere til Århus, fordi vi så har motorvej hele vejen. Men det tager alligevel 5 kvarter hver vej. 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Nielsen88

Millamoar skriver:

Det skal desværre være privat, da vi har en dreng sammen i forvejen og er uforklarlig barnløse her med nummer 2 

Det var da en skam. De er super søde i dronninglund, og vi fik en skøn datter ud af det. Fauerskov var vi ved da vi skulle have vores nr 2 og kan godt forstå dig, han er meget speciel, men vi fik heldigvis en ligeså skøn søn ud af det besøg 

Anmeld Citér

9. maj 2017

An&Jo

Millamoar skriver:

Jeg bryder mig meget lidt om ham 

Er Morten Ring også privat? Vi har nemlig en dreng sammen i forvejen og er uforklarlig barnløse her med nummer 2 

ja han er privat.. man kan henvises til ham med gyn undersøgelser, men mener at han er privat med fertilitet.. prøv at ring derned, hans sekretær er altid meget hjælpsom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.