Igangsættelse og gbd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer! 

Ville hører om der var nogen der havde erfaringer med igangsættelse, jeg er 40+0 på onsdag og må Max gå til 41+0 grundet graviditet betinget diabetes.

Tænker man ikke sætter igang omkring weekenden. Men håber på fredagen eller mandag. Ved ikke om der er bestemte dage man sætter gravide igang. Tilhøre Hillerød hospital.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2017

LilleAsMor

Anonym skriver:

Hej med jer! 

Ville hører om der var nogen der havde erfaringer med igangsættelse, jeg er 40+0 på onsdag og må Max gå til 41+0 grundet graviditet betinget diabetes.

Tænker man ikke sætter igang omkring weekenden. Men håber på fredagen eller mandag. Ved ikke om der er bestemte dage man sætter gravide igang. Tilhøre Hillerød hospital.

Jeg havde gbd og blev sat igang med hindeløsning 41+0. Det var en fredag. De kunne sagtens have taget vandet, men der var meget travlt på fødegangen, så vi fik en tid lørdag, hvis der ikke var sket noget.  

Jeg fødte dog lørdag morgen:-)

Jeg fødte iøvrigt på Horsens. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

LilleAsMor

Tror iøvrigt kun det er planlagt kejsersnit, der ikke laves i weekenden:-)

Anmeld Citér

7. maj 2017

quindelist

Jeg blev sat igang en lørdag, da jeg var 37+0, det var mit indtryk at de rutinemæssigt sætter igang i weekenden. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

Får lavet Hindeløsning 39+6 også tid til igangsættelsen inden 41+0 så er spændt på hvad dag de vælger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.