Hvad virkede hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.915 visninger
11 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2017

Jems

Godmorgen skønne mennesker 

Har været til tjek på fødegangen i nat og det viste sig at jeg havde 1 cm livmoderhals tilbage og 1 cm åben 

Kom med jeres husmoder råd til at sætte skub i tingene 

Min store dreng var noget skuffet over mor og far kom hjem uden baby ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

Anonym

Jeg prøvede alt. Ananas, hindbærbladete, sex, krydret mad, gåture, zoneterapi... Intet virkede. Du kan selvfølgelig prøve det hele, men det vil kun sætte skub i noget, hvis fødslen alligevel er på nippet til at gå i gang.

Anmeld Citér

6. maj 2017

2017morigen

Jeg prøvede også alt og intet andet end at vente hjalp. Så desværre ingen andet råd end tålmodig og atter tålmodighed 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Jems

Næ ved godt der ikke er noget der hjælper men der er igang for har kraftige plukveer hvert 20 min med 1 min varighed 

Tænker jeg vil gå en tur 

Anmeld Citér

6. maj 2017

tarkoflen

Jems skriver:

Næ ved godt der ikke er noget der hjælper men der er igang for har kraftige plukveer hvert 20 min med 1 min varighed 

Tænker jeg vil gå en tur 

Det har jeg også og har haft det i on off i en uges tid :/ havde termin i onsdags  

håber der snart sker noget hos dig held og lykke med fødslen

Anmeld Citér

6. maj 2017

Jems

tarkoflen skriver:

Det har jeg også og har haft det i on off i en uges tid :/ havde termin i onsdags  

håber der snart sker noget hos dig held og lykke med fødslen

I lige måde  jeg har Termin på onsdag 

Hvis ikke det sker af sig selv får jeg Hindeløsning på tirsdag 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Baby2017

Tænker jeg vil gå en tur 

Jeg prøvede ALT. Gåture, sex hindeløsning. osv.

På terminsdagen havde jeg en tid til zoneterapi for at sætte skub i det og om morgenen troede jeg mit vand sev. Det gjorde det så ikke men på fødegangen kunne de konkluderer at jeg havde så mange plukveer at min mave hele tiden var hård, jeg havde ingen livmoderhals og var 1-2 cm åben. 

Jeg tænkte der kan gå lang tid endnu så tog til zoneterapi om eftermiddagen. Hjem og slappe af bagefter. Så om aftenen kl. 22 havde jeg tegnblødning, men det kunne lige så godt være fordi jeg var blevet rodet i deroppe. Gik i seng og vågner kl. 1 og kan mærke at plukveerne niver. Kl. 0530 er der ingen tvivl. Jeg har veer. 

Vi tager på fødegangen kl. 10 og 1702 var lillepigen ude

Om det var plukveerne eller zoneterapieb eller en blanding er ikke til at sige, men gåture osv. Gav bare smerter og gjorde intet godt så bare nyd dine plukveer de gør forarbejdet for dig

Sender ve støv din vej! 

Anmeld Citér

6. maj 2017

CarinaSB

Jems skriver:

Godmorgen skønne mennesker 

Har været til tjek på fødegangen i nat og det viste sig at jeg havde 1 cm livmoderhals tilbage og 1 cm åben 

Kom med jeres husmoder råd til at sætte skub i tingene 

Min store dreng var noget skuffet over mor og far kom hjem uden baby ��

Jeg fik af vide at jeg skulle slappe så meget af som muligt :) fordi at det stof der giver veer bedst frigives når du slapper af ... :) og må sige at det virkede :) jeg traskede randers storcenter tyndt og intet skete .. men da vi kom hjem og jeg havde sovet i 5 timer kom veerne igen :)

Anmeld Citér

6. maj 2017

tarkoflen

Jems skriver:

I lige måde  jeg har Termin på onsdag 

Hvis ikke det sker af sig selv får jeg Hindeløsning på tirsdag 

Jeg skal også til jm på tirsdag hvis der ikke er sket noget. Og med mit relativt høje blodtryk tror jeg også som minimum vi er ude i en hindeløsning. Men nu må vi se. Jeg er ikke utålmodig endnu, måske fordi jeg for første gang i graviditeten har lidt overskud og det vil jeg bare gerne bruge på vores datter inden hun skal dele os

jeg håber plukveerne snart giver dig noget

Anmeld Citér

6. maj 2017

CC79

Ved min 2 og 3 fødsel virkede det med brystvortestimulation og her 4. gang lavede jeg øvelser jeg fandt på nettet som skulle skubbe til processen. Noget med at sidde på hug samt dans. Tror dog kun det virker hvis man er klar til fødsel men så tror jeg også man kan hjælpe det på vej. Håber du snart går i fødsel. Ved godt ventetiden er svær tilsidst og man løber tør for tålmodighed.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.