Hvornår ville i ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg er 39+2 jeg havde veer fra i nat kl 1-6 også gik de i stå men så her kl 19 og indtil nu har jeg mega ondt i lænden og foran uanset om jeg ligger står eller sidder. Har ikke veer så føler mig lidt fjollet over a ringe derinde. 

Hvad ville I gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 39+2 jeg havde veer fra i nat kl 1-6 også gik de i stå men så her kl 19 og indtil nu har jeg mega ondt i lænden og foran uanset om jeg ligger står eller sidder. Har ikke veer så føler mig lidt fjollet over a ringe derinde. 

Hvad ville I gøre?

Ring - better dage than sorry 

sender ve støv 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad ville I gøre?

Jeg ville ringe og forklare hvad du føler. Kan da godt være det er ved at starte. Synes jeghar hørt nogle stykker der ikke lige mente de havde rigtige veer,eller at det gjorde særlig ondt, men så gik det bare stærkt lige pludseligt. Skal lige siges,at jeg selv ikke har prøvet at have veer, fik pks, så måske er jeg helt gal på den 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym

Hvis du er utryg,  så ring og få en vurdering  

Pøj og god fødsel. 

Vh en jordemoder

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym

For lidt over 8 uger siden fik jeg veer. Det gjorde ikke specielt ondt. Men de kom faktisk med 2 min. Mellemrum. Havde min mor ikke overtalt lig til at tage på RH (var på Nørreport) havde jeg født i metroen. Jeg mente ikke at jeg var gået i fødsel og mente at min mor overdrev da jeg skulle kontakte fødegangen samt min mand. Men ud kom altså en lille bebs i løbet ag halvanden time. Skal så også lige siges at jeg er 2. Gangs. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Solstråle90

Anonym skriver:

Hvad ville I gøre?

Jeg var en af dem der bare havde mega ondt i lænden og aldrig mærkede de rigtig "veer" 

Mit startede mit om natten i uge 37 og da jeg stod op om morgen tog jeg ud til tjek der var jeg så 7 cm udvidet. 

Så altid for en siklerhedskyld ud til tjek ❤️  Held og lykke ☺️

Anmeld Citér

5. maj 2017

2017morigen

Som kons.  jordemoder ved min første fødte sagde "du må ikke ligge og rode ude i buskene" 

Det hun mente med det var at som lægmand er hammer svært at vurdere om det er ubetydeligt eller noget som skal tages alvorligt så heller ringe en gang for meget end en gang for lidt til fødegangen 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg fik besked på at tage en varmepude i lænden for så længe jeg mærkede liv og ikke blødte var et tjek ikke nødvendigt.. tror så at baby er rykket længere ned i bækkenet for får sådan nogle stød i benene og i mine ladyparts.. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvad ville I gøre?

Jeg havde ondt i lænden og fik nogen jag som når man har forstoppelse, tog tid og ringede efter en halv time, fra det startede til jeg fødte gik 2,5 time ca. Så hellere ringe end gang for meget end en gang for lidt. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg har stort set regelmæssige plukveer nu med 20 min mellemrum og varighed 1 min 

Stadig ondt i lænden og foran 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.