voreslillemus skriver:
Hej alle 
Jeg tabte mig 10 kg. fra 2 år tilbage fra de der 68 kg til 58 kg. I den forbindelse lærte jeg utrolig meget om kost, kcal osv.
Jeg er lykkelig gravid og er 20+5 i dag. Jeg har selvfølglig spist hvad jeg skal, ingen kur eller lign.
men undrer mig over min vægt. Har taget lige så stille på, men pludselig i de sidste 3 uger har jeg taget næsten 1 kg. På om ugen
og jeg spiser altså den samme mængde som i de andre uger, så forstår det ikke rigtigt 

er det ikke alt for tidligt at tage så meget på? Har nu taget de der 5,3 kg. på i alt i hele graviditeten..
Da jeg var omkring 20 uger tog jeg også 1 kg. På om ugen. Ved ikke om det er normalt eller ej.
Omkring uge 30 begyndte det så at stå stille igen og tog omkring 0,5 kg. På om ugen.
De sidste 3 uger gik det så godt nok stærkt, men der blev jeg også propfyldt med vand i kroppen.
Endte på +23 kg. Fra 55 til 78.. Nu her 2 måneder efter fødslen siger den - 19 kg. Og har de sidste 4 der driller, men ens krop er også fuldstændig ændret og tror ikke jeg når helt ned
Hvis bare du er opmærksom på din kost kan du ikke gøre så meget andet
Jeg havde f. Eks. MEGET fostervand og en kæmpe moderkage. Det kan man ikke kadere sig imod
Anmeld
Citér