Hjælp! Tvillinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
2 svar
2 synes godt om
2. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg opdaget igår ved en tidlig scanning 6+0 at hv venter tvillinger. Nu er jeg selvfølgelig hammer nervøs for om begge bliver der, da jeg allerede har læst mange skrækhistorier. 

Håber jer med tvillinger vil svarer på et par spørgmål!

hvordan opdaget i at der var tvillinger? 

Hvordan forløb jeres graviditet? 

Hvornår fødte i? 

Hvordan var fødslen?

var i indlagt efter fødslen og hvor længe? 

Mvh. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. maj 2017

MorTil4<3

Profilbillede for MorTil4<3
Mine børn er mit et og alt

Vi opdagede det først ved NF  

Uden problemer overhovedet, de begge voksede som de skulle og der var kun 100 g forskel på dem ved fødslen <3 de kom som planlagt til tiden.

Jeg selv var self mærket af den ekstra vægt, men lyttede jeg bare til mig selv, så gik det fint. 

Hvornår fødte i? 

38+0 ved kejsersnit. skulle ha født naturligt, men datteren A valgte at ligge sig i hængekøje, så de turde ikke andet. 

Hvordan var fødslen?

Som sagt var det ved kejsersnit, MEN det gik simpelthen så godt, det bev besluttet kl 13, kl 18 blev jeg hentet, kl 18:20 var den første ude og ja det foregik bare glidningsfrit. 

Ja, MEN dog kun en enkelt dag, fik simpelthen spat af det der sygehus, men det er bare mig, jeg duer ikke til at være deride og vil hellere hjem hvor jeg kender huset  

Men jeg havde så også valgt fra starten IKKE at amme da jeg ikke bryder mig om det, så det var jo bare direkte på flaske, og det gik jo som det skulle. 

Elsker mine børn 

Nick fra 2010 

Lukas fra 2012 

Tvillingerne Jonas og Kamilla 2015 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

MorTil4<3 skriver:

Vi opdagede det først ved NF  

Uden problemer overhovedet, de begge voksede som de skulle og der var kun 100 g forskel på dem ved fødslen <3 de kom som planlagt til tiden.

Jeg selv var self mærket af den ekstra vægt, men lyttede jeg bare til mig selv, så gik det fint. 

Hvornår fødte i? 

38+0 ved kejsersnit. skulle ha født naturligt, men datteren A valgte at ligge sig i hængekøje, så de turde ikke andet. 

Hvordan var fødslen?

Som sagt var det ved kejsersnit, MEN det gik simpelthen så godt, det bev besluttet kl 13, kl 18 blev jeg hentet, kl 18:20 var den første ude og ja det foregik bare glidningsfrit. 

Ja, MEN dog kun en enkelt dag, fik simpelthen spat af det der sygehus, men det er bare mig, jeg duer ikke til at være deride og vil hellere hjem hvor jeg kender huset  

Men jeg havde så også valgt fra starten IKKE at amme da jeg ikke bryder mig om det, så det var jo bare direkte på flaske, og det gik jo som det skulle. 

1000 tak for dit dejlige og positive svar (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.