4 børn + barnevogn = hvilken bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg venter mit 4. Barn og skal snart ud og have fat i en ny bil. 

Hvilken bil kan rumme 4 børn i alderen 0-9 år og en barnevogn, som også er billig i drift? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. maj 2017

MM00

Profilbillede for MM00
Anonym skriver:

Hvilken bil kan rumme 4 børn i alderen 0-9 år og en barnevogn, som også er billig i drift? 

Jeg vil tag ud og prøve at sætte jeres autostole i nogle biler  tag afsted uden børn også prøv jer frem så der god tid til at prøve og tænk over fordele og ulemper ved bilerne. Ved ikke hvilken autostole i har, men måske nogle skal skiftet ud med nogle andre modeller hvis de fx er for brede

Der er ingen bil jeg kan anbefale da jeg selv kører i en lille bil

Anmeld Citér

2. maj 2017

k&k&k&k

Vil da lige slå et slag for Dacia! De her en model med sindssygt meget bagagerumsplads. Og mulighed for 7 sæder. Altså 2,3,2. 

Jeg ved ikke om man skal have sæde nr. 6 og 7 i samtidig, men hvis man kan nøjes med sæde nr. 6 og kan undlade nr 7 er der også plads til en barnevogn. Og så er det en virkelig billig bil. 

Har selv en Dacia Duster, og man får virkelig meget bil for pengene! 

Men tá ud og kig. Der er også en Citroën C4. Den skulle også være ret rummelig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Prisklasse?

Anmeld Citér

2. maj 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Vi havde en sharan (VW) da mindstemanden var baby. Der var 7 sæder i. Vi pillede det ene sæde ud bagerst så kunne vi køre hele barnevognen ind uden at klappe den sammen. Det var så en ældre model mener den var fra 2005, men det var en fantastisk bil.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. maj 2017

(august)

Profilbillede for (august)

Vi har Peugeot 5008 og der kan man selv vælge om sæde 6+7 skal slås op, de ligger nede i gulvet på bagagerummet. 

Vil dog sige tag ud og prøv, det er meget individuelt hvad der passer. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar 

Jeg vil også ud og prøve nogle forskellige men det var bare for at høre om der var nogle der var bedre end andre, men det er nok smag og behag og hvad man kan sidde med økonomisk. 

Anmeld Citér

3. maj 2017

Anonym

Ford s max er os klasse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+