Urin lugt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi for en uge siden købte nye sofaer, i stof. Min søn og kæreste var i går faldet i søvn på sofaen og min søn er desværre kommet til at tisse i sofaen, men den stinker VIRKELIGT meget af urin. Vi smed kartoffelmel på med det samme og dette fik lov at sidde hele natten, nu har vi prøvet med 1 del Rodalon og 10 dele vand og det lugter stadig. 

Har i nogen gode råd? Vi har virkeligt ikke råd til at købe nye sofaer igen, men kan virkeligt heller ikke leve med den lugt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Sagen er den at vi for en uge siden købte nye sofaer, i stof. Min søn og kæreste var i går faldet i søvn på sofaen og min søn er desværre kommet til at tisse i sofaen, men den stinker VIRKELIGT meget af urin. Vi smed kartoffelmel på med det samme og dette fik lov at sidde hele natten, nu har vi prøvet med 1 del Rodalon og 10 dele vand og det lugter stadig. 

Har i nogen gode råd? Vi har virkeligt ikke råd til at købe nye sofaer igen, men kan virkeligt heller ikke leve med den lugt. 

Har I prøvet at vaske med eddike? - Det har taget en slem opkast stank fra min lædersofa.

Anmeld Citér

1. maj 2017

SofiaMik

Det lyder som om, at du ikke har fået vasket den nok. Prøv igen og brug mere vand, så den bliver gennemvåd og så suger du væsken op med masser af håndklæder, som du trykker ned i sofaen med din vægt til den kun føles fugtig.

Hilsen en mor, der har prøvet det flere gange...

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Det lyder som om, at du ikke har fået vasket den nok. Prøv igen og brug mere vand, så den bliver gennemvåd og så suger du væsken op med masser af håndklæder, som du trykker ned i sofaen med din vægt til den kun føles fugtig.

Hilsen en mor, der har prøvet det flere gange...

Tak, det vil jeg prøve. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har I prøvet at vaske med eddike? - Det har taget en slem opkast stank fra min lædersofa.

Nej, jeg prøver lige rådet fra den anden først og ellers må jeg ud og købe noget eddike. Tak for rådet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.