Kan I berolige mig...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Honningblomst

Er virkelig helt dårlig lige nu...Konrad og hans far er lige kørt på hospitalet.
Konrad har siden natten til mandag haft smerter i maven som er kommet i ture, han vil ikke spise eller drikke noget videre..en bid eller to og så gør det ondt igen. han har diarré og hans mave er hård og udspilet. Her til aften var det helt slemt..han var så påvirket af smerter og så fik jeg tænkt på at jeg lørdag eller søndag så han havde de der små magnetkugler i munden. Han havde fundet hans brødres...kan ikke slippe tanken om at han har slugt noget af det. Desværre ved jeg jo godt hvad der sker eller kan ske...er så mange nu og ked af at min lille søn har det så skidt.
Lægen vi snakkede med sagde vi skulle mærke om hans mave var hård eller blød og vi synes den er hård og derfor skal han tjekkes..men hvem tøt lige stå med det ansvar og hvor hård er en hård mave???? Jeg vil hellere de siger jeg pylre og han er ok end ja,.....tør slet ikke skrive det.
Undskyld mit rodede indlæg, sidder bare her med de store og har det rigtig skidt.
Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Skovurt

Pyh kan da godt forstå at du har det skidt, og ja, hellere få at vide man er pyldret og så være sikker... end opdage at noget er galt, når det først er blevet for slemt.

Jeg håber da at Konrad kommer tilbage efter et tjek der kan give jer vished for at det "bare" er en omgang maveonde - det har min egen søn (på 6 mdr.) selv lige været igennem - det tog lidt over en uge førend han kom sig.

Håber de snart sender besked hjem til dig :)

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

jeg kan ikke berolige dig :(, men jeg kan love dig for jeg krydser fingre for det bare er en lille prut der sidder på tværs...

uhhh, det er ikke sjovt at være så nervøs, kan godt forstå du bævre lige nu...

giver du ikke besked når de vender hjem igen?

Anmeld

9. april 2008

MUTT3

FØJ for xxxxx ej hvor må du bare have det rigtig rigtig rigtig dårligt lige nu (H) (H) (H)

Jeg kan kun gisne om hvor dårligt du har det, jeg har heldigvis (endnu) ikke selv prøvet noget så alvorligt, men min gemal kom ved et uheld til at brække benet på vores søn (ved at løfte ham af de der røde motorcykler, mens knægten holdt fast om den med benene, hvilket fik gemalen til at slå den væk, menms knægt og motorcykkel hang oppe i luften, knæk sagde det så) normalt er min mand en hård negl også med den slags, men der, jeg håber aldrig jeg ser ham i den tilstand igen, jeg tror faktisk det er første gang jeg har set den mand tude (selv ikke hans mors død kunne fremkalde tårer)

Jeg håber det bedste for Konrad, mest for hans skyld, men lige så meget for din.

Anmeld

9. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Åhhhh hvor ville jeg ønske jeg kunne sige noget for at berolige dig. Det eneste jeg kan gøre er at sende dig et knus (H) Giv lige et opdate når du ved besked ik' (H) Jeanne

Anmeld

9. april 2008

Honningblomst

Tak for jeres tanker. har lige hørt fra dem nu og de venter svar fra røntgen. Er glad for de tjekkede ham, fygtede de bare havde fejet dem af. Så nu er jeg mere rolig.
Men tak igen...skal nok skrive når jeg ved noget. Knus.

Anmeld

9. april 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Hvor jeg håber at han er okay.. og det "bare" er en god gang influensa... (staves??)

Knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

9. april 2008

Honningblomst

Så hørte jeg fra dem igen...HELDIVIS var der ingen magneter i hans lille mave, men en prop af afføring og så en masse luft i tarmene, som så havde givet smerter mente de.
Noget som vidst tit sker efter dage med diarré og dårlig mave.
Hold op hvor kan man da nå at tænke en masse tanker og hvor skal vi da bare være glade for at vi har nogle sunde raske og levende børn.
Tak igen fordi jeg kunne læsse af til jer søde piger...
Stort kram fra en rigtig glad Eva...

Anmeld

9. april 2008

MorCamilla

Det var da bare rigtig dejligt at høre Eva, at det ikke var noget alvorligt..
Ja vi skal huske at sætte pris på det vi har, det går rigtig op for en når man står i den situration...
Rigtig god bedring med ham... Jeg håber snart at han er frisk igen..

Anmeld

10. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er det got at høre. :))

Håber han snart er på toppen igen

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.