Virkelig ondt i benet (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2017

HappyOne

Hej alle sammen. 

Sagen er den at jeg har meget ondt øverst i mit højre ben. Når jeg kører en hånd hen over begynder det at gøre vildt ondt som et blåt mærke.man trykker på,men der er absolut intet at se. Når jeg vågner om morgenen kan jeg næsten ikke gå og jeg kan ikke løfte mit ben uden at det brænder hvis jeg lægger ned. 

Jeg har haft ondt i lidt over en uges tid og jeg er ikke gået ind i noget. Jeg arbejder i butik og går derfor rigtig meget, men når det kommer hen over middagen, begynder jeg at halte fordi det gør så ondt. 

Har i en ide om hvad det kan være? Til at starte med tænkte jeg at det gik væk, men begynder at blive lidt bekymret nu når det har stået på så længe 8 - 10 dage. Det er blevet værre de sidste par dage. Lægen har først en tid den 10/5 og synes det er længe at gå. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2017

HappyOne

Slet ingen? 

Anmeld Citér

30. april 2017

Flomama

jeg havde sene betændelse på siden godt nok fra hoften til knæet og føj det gjorde ond/gør ondt når det sker. 

jeg har et meget skævt bækken, så jeg laver nemt fokerte bevægelser der påvirker slimhinderne og giver betændelse, det føltes som et langt blåt mærke og jeg halter også når det er. 

jeg har haft det 4 gange, og her 4 gang var det så slemt at jeg havde en lang hævet "pølse" ned af benet, men de andre gange har der ikke været noget at se. 

måske du har noget lign? bare et andet sted fra, det kunne godt være symfysen eller noget andet i bækkenet? mit er værst i højre side

Anmeld Citér

30. april 2017

Bananaalice

Havde det samme sidste år i et par måneder men uden resultat. Kom i MR-scanner og neurolog henvisning, men neurologen sagde det 100% ikke var sclerose eller noget. Havde også nedsat følelse i benet. Så intet konstruktivt svar herfra, men varer det ved, så få henvisning til neurolog

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.