brudebuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.562 visninger
13 svar
3 synes godt om
29. april 2017

debbie19

Hej igen

ja her sker der virkelig ting og sager.

Famillien har alle valgt at de skal med til bryllup. så vi skal giftes i kirke istedet kjolen er købt billigt 

nu er mit eneste dilemma at brudebuket koster fra 800 kr og op efter og vi har ingen med grønne finger.. kan man bruge en buket fra supermarket??? for interflore mener brudebuket til 800 er billigt hvilket vi overhoved ikke mener... 

vi har valgt famillien hjælper med mad og drikke osv og vi har frabedt os sange. gaver osv... 

men kan jeg på nogen måde få en buket til kirken uden det koster en bondegård

yaaaaay jeg skal giftes og har fået en meeeeeega fin kjole stor og hvid med slæb og Mega billig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2017

Dorthe1986

Min brudebuket bestod kun af nelliker og for den inklusiv 3 brystbuketter kom jeg med 725 kr hos en blomsterforretning. Og de der brystbuketter kostede 100 pr styk cirka. 

Prøver lige at uploade billede af den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2017

tarkoflen

debbie19 skriver:

Hej igen

Famillien har alle valgt at de skal med til bryllup. så vi skal giftes i kirke istedet kjolen er købt billigt 

nu er mit eneste dilemma at brudebuket koster fra 800 kr og op efter og vi har ingen med grønne finger.. kan man bruge en buket fra supermarket??? for interflore mener brudebuket til 800 er billigt hvilket vi overhoved ikke mener... 

vi har valgt famillien hjælper med mad og drikke osv og vi har frabedt os sange. gaver osv... 

yaaaaay jeg skal giftes og har fået en meeeeeega fin kjole stor og hvid med slæb og Mega billig 

Ja selvfølgelig kan du det, bare husk at sætte noget omkring stilkene så de ikke smitter af på din kjole. 

Godt bryllup

Anmeld Citér

29. april 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Du kan da bare bede om at få lavet en tæt buket med de blomster og farver du gerne vil og selv sætte det beløb du vil bruge .. så køber EU en meter silkebånd og selv vikler om.. sådan fjorde jeg da jeg blev gift på rådhuset og den var så fin . Hvis du sige ordet brude koster det hurtigt en bondegård så lad endelig være med det

Anmeld Citér

29. april 2017

debbie19

tarkoflen skriver:

Ja selvfølgelig kan du det, bare husk at sætte noget omkring stilkene så de ikke smitter af på din kjole. 

Godt bryllup

kan denne måske bruges og så vikle papir om og tape som håndtag https://interflora.dk/produkt/smuk-buket-i-gaveaeske

Anmeld Citér

29. april 2017

Ciss

Du kan bare bestille en ikke for stor almindelige buket i stedet for en brudebuket. Hvis den er til bryllup, surres stilken så den er god at bære. Men det er ikke 100% nødvendig. Og da er buketten meget meget billigere.

Anmeld Citér

29. april 2017

Jullesnulle

Det kommer an på hvad du vil have i af blomster. Når de laver en brudebulet er det også så stilken er bundet flot ind og så blomsterne holder. Så det er ikke bare en sædvanlig buket. Jeg synes ikke 700 kr er meget for en brudebuket. Men selvfølglig er der prisforskellen fra butik til butik. Personligt ville jeg aldrig bruge en bulet fra netto eller en tankstation - de er ikke i mine øjne specielt pæne....

måske kan I finde nogle flotte kornblomster fra en mark...? Og lave en mere simpel buket..?

min veninde købte 4 liljer og bandt dem sammen. Det var også flot. 

held og lykke med planlægning.

Anmeld Citér

29. april 2017

Ciss

debbie19 skriver:

kan denne måske bruges og så vikle papir om og tape som håndtag https://interflora.dk/produkt/smuk-buket-i-gaveaeske

Jeg havde en almindelige lille klar plastikpose omkring stilkene, så de ikke skulle tørre ud, og særlig viklede vi bare lidt silkebånd omkring. Det fungerede supert. Og til middagen klippene vi det af og satte den i en vase på bordet. Nydeligt!

Anmeld Citér

29. april 2017

Rockertand

debbie19 skriver:

Hej igen

Du skal bare sige "jeg vil gerne have en tæt buket til 300 kr med ......" og så er den ikke længere.

Hvis ordet bryllup indgår, så stiger prisen.

Anmeld Citér

29. april 2017

lineog4

debbie19 skriver:

Hej igen

Bestil en rokoko buket den er langt billgere og ligner en brudebuket bare uden håndtag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.