Årh, jeg kom til at skrive "helt uenig" et sted hvor jeg mente "helt enig", og jeg kan ikke gå tilbage i spørgeskemaet eller starte forfra. Jeg har dog ikke afsluttet det ved at skrive min mailadresse, så måske slipper du for et spørgeskema med fejl i.
Et par forslag til rettelser i spørgeskemaet:
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive "hvor ofte læser du avisartikler" i stedet for "en avis". Jeg læser ofte enkelte artikler, men aldrig en hel avis, så jeg har svaret "aldrig" i det felt. Jeg synes personligt der er stor forskel på ar læse enkelte udvalgte artikler og så en hel avis, da man jo ved udvælgelsen af enkelte artikler vælger at fokusere på sit interesseområde og dermed ikke gør sig klogere inden for andre felter.
En anden detalje - jeg synes normalt at skalaer i spørgeskemaer går fra 0-5/10 med 0 som "slet ikke enig" mens det højeste på skalaen er "helt enig". I det (de?) sidste spørgsmål har du lavet "slet ikke enig" i højre ende, og det var derfor jeg trykkede forkert. Jeg skulle selvfølgelig have læst det bedre, men mange reaktioner sker jo også pr automatik, så måske kan du undgå (flere
) fejltryk hvis du vender skalaen om?
Anmeld
Citér