Indkaldelse til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2017

strikkerikke

Hej med jer!

Jeg var ved lægen sidste torsdag og fik lavet vandrejournal og fik at vide, at jeg ville modtage en indkaldelse til scanning i min e-boks. 

Hvor længe tror I mon der vil gå før den kommer? Nu er der jo allerede gået en uge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2017

Stivdie

Jeg synes, jeg har hørt, at man gerne skal have modtaget den inden for 14 dage, og ellers skal man selv ringe og følge op. I min kommune skal man selv booke tiden, så derfor er jeg ikke så sikker her 

Anmeld Citér

28. april 2017

strikkerikke

Stivdie skriver:

Jeg synes, jeg har hørt, at man gerne skal have modtaget den inden for 14 dage, og ellers skal man selv ringe og følge op. I min kommune skal man selv booke tiden, så derfor er jeg ikke så sikker her 

Jeg må bare vente tålmodigt endnu 

Anmeld Citér

30. april 2017

CR

Jeg tror jeg fik den inden for et døgn eller to.

Anmeld Citér

1. maj 2017

strikkerikke

CR skriver:

Jeg tror jeg fik den inden for et døgn eller to.

Jeg synes godt nok, at jeg har ventet længe nu, selv der jo som sådan er god tid til det. 

Anmeld Citér

3. maj 2017

CR

strikkerikke skriver:

Jeg synes godt nok, at jeg har ventet længe nu, selv der jo som sådan er god tid til det. 

Har du stadig ikke fået den?

Og du skal ikke selv booke den?

Hvor langt er du nu?

Anmeld Citér

4. maj 2017

strikkerikke

CR skriver:

Har du stadig ikke fået den?

Og du skal ikke selv booke den?

Hvor langt er du nu?

Jeg har stadig ikke modtaget den. Jeg skrev til afdelingen på sygehuset, og den skulle komme i min e-boks en uges tid efter de modtager henvisningen fra min læge, så nu ringer jeg til min læge i dag og høre om det er gået igennem som set skal. 

Jeg er 11+3 i dag, så der er jo fin tid endnu. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

CR

strikkerikke skriver:

Jeg har stadig ikke modtaget den. Jeg skrev til afdelingen på sygehuset, og den skulle komme i min e-boks en uges tid efter de modtager henvisningen fra min læge, så nu ringer jeg til min læge i dag og høre om det er gået igennem som set skal. 

Ja det kan jo være lægen har glemt at sende den afsted.

Anmeld Citér

14. maj 2017

CR

strikkerikke skriver:

Hvordan er det gået? Har du været afsted til nf?

Anmeld Citér

20. maj 2017

strikkerikke

CR skriver:

Hvordan er det gået? Har du været afsted til nf?

Ja, det var jeg i torsdags og alt var fint 

det viste sig at min vandrejournal var blevet væk et sted i mellem lægen og sygehuset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.