Numse billede med meget udslæt. Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.841 visninger
7 svar
3 synes godt om
27. april 2017

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Min søn på halvandet år, har i de sidste par dage fået flere og flere knopper og udslæt på kroppen. Han har ingen feber og er på ingen måde påvirket. I dag har han været ved læge, som havde meget svært ved at finde ud af, hvad det kunne være. Det her udslæt er også at finde på lår, hage og hals. Lægen kom til sidst med diagnosen : hånd, fod og mundsyge. Men var ikke sikker. Har i andre oplevet noget lignende udslæt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

hekran

Anonym skriver:

Hej alle. 

Min søn på halvandet år, har i de sidste par dage fået flere og flere knopper og udslæt på kroppen. Han har ingen feber og er på ingen måde påvirket. I dag har han været ved læge, som havde meget svært ved at finde ud af, hvad det kunne være. Det her udslæt er også at finde på lår, hage og hals. Lægen kom til sidst med diagnosen : hånd, fod og mundsyge. Men var ikke sikker. Har i andre oplevet noget lignende udslæt? 

Jeg synes, at det ligner meget mere børnesår end hånd-mund-fod. Det smitter nemlig, hvis man går og klør i det.

Anmeld Citér

27. april 2017

Anonym trådstarter

Børnesår på det meste af kroppen? Sådan fra den ene dag til den anden? Det skal lige siges at de i vuggestuen lige nu har hånd, mund og fodsyge. 

Anmeld Citér

27. april 2017

nilletøz

Ved ikke hvad det er. Men ligner lidt det min søn har på det ene ben.. dog er der ikke sår på det han har.. det er kommet fra den ene dag til den anden..

synes ikke det ligner hånd fod mundsyge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2017

Panther

Profilbillede for Panther
nilletøz skriver:

Ved ikke hvad det er. Men ligner lidt det min søn har på det ene ben.. dog er der ikke sår på det han har.. det er kommet fra den ene dag til den anden..

Dit ligner mere bid, synes jeg (uden overhovedet at være ekspert!!)

Anmeld Citér

28. april 2017

nilletøz

PUHK skriver:

Dit ligner mere bid, synes jeg (uden overhovedet at være ekspert!!)

Ja, det er der andre der også har sagt..

men spørgsmålet er bare så hvad for nogle bid? Havde det været lopper var min mor også bliver bidt og det er hun ikke..

Anmeld Citér

28. april 2017

naj88

nilletøz skriver:

Det ligner bid fra væggelus. 

Anmeld Citér

28. april 2017

nilletøz

naj88 skriver:

Det ligner bid fra væggelus. 

Væggelus  

shit han var hos min mor sidste weekend ( lørdag til søndag) da han kom hjem søndag så jeg det..

kunne være jeg skulle komme til lægen og få det tjekket 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.