Digitale fotos eller produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2017

Anonym trådstarter

Hej! Vi er ved at finde fotograf til vores bryllup i år, og vi har fundet en sindsyg dygtig fotograf. Han er vildt dygtig, og han er sød og rar at snakke med, mere end de andre vi har talt med, vi har en god kemi, og det var det jeg prioriterede lige der.
Sagen er så den at han ikke sælger digitale prints, eller sælger billeder generelt på den måde. Han sælger fotoalbums, og vægportrætter, og en låst cd med billeder på. 
Vi skal til at betale depositum, men vi er godt nok i tvivl. Hvorfor skulle vi have digitale billeder? Det virker lidt egoistisk at sige "fordi vi vil dele dem på sociale medier", men jeg vil også virkelig gerne kunne give et billede til de ældre i familien i julegave. 
Så til jer der faktisk er gået op I at få flotte billeder af jeres bryllup, kunne I finde på at fravælge digitale billeder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hvad er en låst cd? Kan den ikke indlæses på computeren. 

For mig ville det være et must st få dem digitalt så jeg kan bruge dem i fotobøger Mv. Men det er billederne fotograferne tjener på så derfor er der nogle det ikke sælger digitalt da du så ingen. Ikleder køber, da du selv kan skaffe dem billigere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.