Hjælp til fertilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2017

Anonym trådstarter

Vi skal starte i behandling og skal til første møde hos gyn om 14 dage og ved vi bliver henvist til fertilitetsklinik..men hvor? Vælger man selv? Hvad kan i anbefale på Sjælland? Og hvad skal der ske?? Vi er helt nye på det område så ved ingenting. Min mand har moderat nedsat kvalitet og hvad betyder det egentlig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi skal starte i behandling og skal til første møde hos gyn om 14 dage og ved vi bliver henvist til fertilitetsklinik..men hvor? Vælger man selv? Hvad kan i anbefale på Sjælland? Og hvad skal der ske?? Vi er helt nye på det område så ved ingenting. Min mand har moderat nedsat kvalitet og hvad betyder det egentlig? 

Hej 

Vi blev i vores forløb henvist til en gyn, jeg valgte så en klinik som jeg kunne se også laver fertilitetsbehandling. Så vi kom til første samtale, og var derefter igang hos dem. 

Der er frit valg til hvor man vil være.

ang din mands sædkvalitet er det noget i vil få forklaret når i kommer til samtale  

Kan desværre ikke anbefale nogen steder på Sjælland, jeg har gået hos Henrik Skensved men det ligger i Nordsjælland, Hillerød 

held og lykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.