Anbefal en fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2017

Millamoar

Kære alle

Det ser desværre ud til, at vi skal have hjælp til at lave nummer 2. Vi har derfor været ved lægen i dag og fået foretaget de sidste undersøgelser.

Er der nogen af jer, der kan anbefale en god fertilitetsklinik i Jylland? Jeg er helt ny i denne verden og håber på nogen gode råd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

TLO

Aagaard ved Skejby/Århus N har vores varmeste anbefalinger 

Men synes I skal vælge nogle stykker ud og så besøge dem, for meget afhænger af ens egen fornemmelse af stedet :-)

Anmeld Citér

27. april 2017

heaven

Maigaard klinik i Århus..... fantastisk klinik med faglighed og omsorg i top. Det er mennesker som virkelig brænder for deres virke/job, og det kan man mærke fra 1 møde, vi har været i behandling der af flere omgange og blev forældre i januar med deres hjælp

Anmeld Citér

27. april 2017

nielsen80

Hvor i Jylland tænker du? Jeg tror, de fleste privatklinikker er fine og kompetente. Jeg ville derimod vælge den, der ligger tættest på jeres hjem. Man skal immervæk ind til en del skanninger, og det er bare nemmeste, at det så ikke er en klinik, der ligger 200km væk.

Vi har selv brugt ivf-syd, som ligger i Fredericia. Det er en fin privatklinik med rigtig søde sygeplejesker og de har gode succesrater.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.