Hvordan kommer jeres børn ind og ud af autostolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2017

Yndlingsbaby

Hvordan kommer jeres 2-3-årige ind og ud af deres autostol i bilen? Jeg løfter min 2-årige datter hver gang, men jeg synes, at det bliver mere og mere tungt og hårdt for ryggen. Hun kan selv kravle ind i bilen og op i autostolen, men jeg synes, at bilsædet bliver helt vildt snavset af sko på sædet. Hvad gør I for at beskytte sædet? Hvornår kunne jeres børn selv kravle ind/ud af autostolen/bilen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Anonym

Yndlingsbaby skriver:

Hvordan kommer jeres 2-3-årige ind og ud af deres autostol i bilen? Jeg løfter min 2-årige datter hver gang, men jeg synes, at det bliver mere og mere tungt og hårdt for ryggen. Hun kan selv kravle ind i bilen og op i autostolen, men jeg synes, at bilsædet bliver helt vildt snavset af sko på sædet. Hvad gør I for at beskytte sædet? Hvornår kunne jeres børn selv kravle ind/ud af autostolen/bilen?

Vi har købt et sædebetræk til bilen. Det kan tages af igen og evt. vaskes eller købes et nyt. Det kostede 200kr i Lidl. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Frk.S

Min 2-årige datter (bliver 3 til juli) kravler selv op og har gjort det noget tid. 

Anmeld Citér

26. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter kravler selv ind og ud af autostolen med mindre hun er meget beskidt. - Hun bliver 3 til juli

Anmeld Citér

26. april 2017

Mortilah

Løfter.. også af hensyn til bilen

Anmeld Citér

26. april 2017

(august)

Vores, 3 til juni, kravler selv ind og ud. Vi har lagt et billigt sort tæppe mellem sæde og autostole for at beskytte sæderne og det tager vi så ud ind i mellem for at vaske. Vi har så også sådan nogle lommer siddende på forsæderne, så deres beskidte støvler ikke sviner forsæderne til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.