andre som vente barn nr. 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Er der mon andre herinde, som skal have barn nummer 3 hen i efteråret? Jeg skal til november.... Og ddt var ikke lige planlagt, må jeg indrømme - så jeg kunne godt bruge nogle, at følges med, som man kan snakke og udveksle erfaringer med ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Disarobi

Vi skal hve nr 3 om 8 uger... dog planlagt, det gør jo lidt en forskel 

Anmeld Citér

26. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Stort tillykke til dig! Ved du hvad det bliver? Og hvor gamle er dine to store børn?

Anmeld Citér

29. april 2017

Kris89

CKJ skriver:

Er der mon andre herinde, som skal have barn nummer 3 hen i efteråret? Jeg skal til november.... Og ddt var ikke lige planlagt, må jeg indrømme - så jeg kunne godt bruge nogle, at følges med, som man kan snakke og udveksle erfaringer med ��

Vi venter nr. 3 til oktober. 

Har i forvejen en dreng fra oktober 2013 og en pige fra september 2015. 

Nr. 3 bestemt ikke planlagt ����

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil3på3og6

Jeg skal have nr. 3 til december, har en pige og en dreng fra et tidligere forhold og nr. 3 her bar absolut ikke planlagt men det har aldrig føltes mere rigtig før end det gør nu, så jeg var ikke i tvivl

Anmeld Citér

29. april 2017

Oxydatiion

Jeg venter (forhåbentlig) barn nr. 3 til december �� Var dog til tidlig scanning igår men intet at se �� Måske ikke så langt henne som først antaget, så nu står den på blodprøver i næste uge! 

Anmeld Citér

30. april 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Der er så andre end mig, som det kan ske for - at det ikke er planlagt. �� jeg har fået det bedre som ugerne går, men synes stadig jeg få tanken: shit mand - hvordan skal det her komme til, at gå? Har I andre oplevet det? Jeg skal til nf den 16. Maj. Jeg har tidligere haft et 'vindæg' - en missed abortion. Så jeg er lidt spændt på hvad scanningen siger. 

Anmeld Citér

30. april 2017

Kris89

CKJ skriver:

Der er så andre end mig, som det kan ske for - at det ikke er planlagt. �� jeg har fået det bedre som ugerne går, men synes stadig jeg få tanken: shit mand - hvordan skal det her komme til, at gå? Har I andre oplevet det? Jeg skal til nf den 16. Maj. Jeg har tidligere haft et 'vindæg' - en missed abortion. Så jeg er lidt spændt på hvad scanningen siger. 

Jeg er 16 uger henne og kan stadig ikke forholde mig til og tænker flere gange om dagen - FUCK ! 

Vi var faktisk i tvivl om vi magtede det (købte nyt hus her 1-4 så vi er lidt pressede på alle kanter) 

det hjælper som tiden går og selvfølgelig skal vi nok klare det men med børn på 3 og 1 år var det ikke lige planen nu. 

Anmeld Citér

30. april 2017

Zicla

Jeg venter barn nr 3 til december.

Jeg har 2 piger i forvejen der bliver 8 til maj og 5 til Juni.

Det er planlagt. Det er begge pigerne også....

Anmeld Citér

30. april 2017

Sabone

CKJ skriver:

Venter nr. 3 til december og bestemt heller ikke planlagt 

Vi har en lille mus på 8 måneder og jeg skulle lige havde haft et job, inden vi skulle have flere børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.