Anonym skriver:
Har lige haft besøg af sundhedsplejersken i dag, min pige er 10 uger. Og ved dette besøg havde hun et ark med nogle spørgsmål på som netop er med til at vurdere hvordan man går og har det. Og man evt. Skal have noget hjælp i form af flere samtaler. Jeg har selv gået og været trist og ked, og ud fra mine svar syntes hun jeg skulle tage en snak med min læge. I første omgang kommer hun dog forbi igen om en to ugers tid.
Jeg bor i Århus området, og ved ikke om det er standard procedure med det skema alle steder, men hvis det er så syntes jeg det er oplagt for dig
så kommer sundhedsplejersken selv ind på emnet, hvis man har svært ved selv at tage det op - min sundhedsplejerske nævnte allerede skemaet sidst hun var her, noget du har hørt om ?
lige et kram i din retning. Jeg ved hvor hårdt det kan være!
Mange tak for kram og et til dig også
Jeg var lige inde og kigge på min datters sundheds journal, hvor der står at man tilbydes dette ved 2 måneders besøg.
Jeg skal have besøg af hende på onsdag, så håber hun selv bringer det op.
Fortalte hun hvor mange point du kom op på?
Jeg kom op på 16 på den på nettet..
Det er bare mærkeligt for har altid troet at fik man en fødselsdepression ville man være ked af at have fået sit barn eller lign. Men elsker hende overalt på jprden og fortryder ikke, selvom det er hårdt. Jeg tuder bare hele tiden lige nu og føler alle er ude efter mig aom om jeg gør alt forkert.. Stakkels min mand
Anmeld
Citér